Je česnek zdravý, proč potřebujete pohyb a jaké sconce si vybrat.

Je to úsměvné, ale pro mnohé z nás jsou ňadra stále neidentifikovaným objektem, který vyvolává mnoho otázek. Není divu, že v tomto ohledu existuje obrovské množství mýtů – od těch nejnaivnějších až po ty, které mají vědecký základ. Shromáždili jsme nejoblíbenější z nich, abychom nakonec rozdělili i.

Cvičení vám zvětší prsa

Pokud lze zadek napumpovat dřepy, pak by se zdálo logické, že se hrudník zvětší, když budete sportovat. Ve skutečnosti však není všechno tak jednoduché: prsní tkáň je navržena jinak, a i když zemřete v hale, vaše poprsí nebude působivější. Budete ale moci pracovat se svaly pod hrudním košem, díky čemuž bude váš hrudník celkově vypadat více zpevněný.

Pokud se vaše celková tělesná hmotnost zvýší, porostou vám prsa.

Některé dívky skutečně zažívají zvětšení prsou, když přibývají na váze. Zde je ale vhodné připomenout tři věci. Za prvé, není zdaleka pravda, že se vám zvětší i prsa. Za druhé, když se váha zvyšuje, ukládá se nejprve na nejzbytečnějších místech – to znamená, že váš pas „plave“ mnohem dříve, než půjdete do obchodu pro novou podprsenku. A za třetí, jakmile váha ukáže, že jste zhubla, vaše prsa budou stejná. Stojí to za to? O tom pochybujeme.

Některá jídla mohou ovlivnit růst prsou

Mýtus, že potraviny jako mrkev a česnek mohou podporovat růst prsou, není tak absurdní, jak se na první pohled může zdát. Faktem je, že obsahují estrogen, hormon, který může skutečně ovlivnit velikost prsou. Ne nadarmo jsme to však označili za mýtus – obsah estrogenu je tak minimální, že používání těchto přípravků za účelem zvětšení poprsí je zcela nesmyslné.

Silikon a piercing ruší kojení

Když přijde řeč na silikon a piercing prsou, dospělí se chytají za hlavu: co bude s vaším potomkem, nebudete moci nakrmit své děti?! Uklidněte ustaranou matku a babičku: pokud je vše provedeno správně a mléčný kanál není ovlivněn, vaše manipulace s prsem neovlivní krmení dítěte.

ČTĚTE VÍCE
Co slibuje rok 2024?

Pokud spíte v podprsence, vaše prsa nikdy neklesnou

Možná jste slyšeli, že Marilyn Monroe spala v podprsence, aby měla prsa co nejatraktivnější tvar. Prosím, není třeba opakovat takové výkony ve jménu krásy! Za prvé, úspěch takového podniku je velmi pochybný a za druhé, nepřetržité nošení podprsenky zpomalí průtok krve a přispěje k hromadění tekutin.

Příliš těsná podprsenka způsobuje rakovinu

Jeden z nejrozšířenějších mýtů nemá žádný vědecký základ: hlavní oblast, která může být spojována s rakovinou, se táhne od prsou až po podpaží – to znamená, že se ho podprsenka ani nedotýká. Když je prso přetažené, nemá to na něj nejlepší vliv, ale o rakovině se nedá mluvit.

Prsa přestanou růst, když puberta skončí

Dobrá zpráva pro ty, kteří na konci tohoto materiálu začali smutně zvažovat svou první velikost: prsa se v průběhu života ženy mění! Takže nespěchejte s radikálními metodami, jako je silikon – vždy existuje šance, že se jednoho dne všechno změní 🙂

Související materiály
Chatujte a sledujte novinky

  • O projektu
  • reklama
  • Podmínky soutěží
  • Pravidla pro uživatele
  • Zásady používání souborů cookie
  • Doporučené technologie
  • Podpora

Síťová publikace Thegirl.ru (Zegerl.ru)

Registrační číslo EL č. FS 77 – 83229

Registrováno Federální službou pro dohled nad komunikacemi, informačními technologiemi a hromadnými komunikacemi (Roskomnadzor) dne 26.04.2022 18+

Zakladatel: Shkulev Digital Technologies Limited Liability Company

Šéfredaktor: Bugay E. A.

Kontaktní údaje redakce pro státní orgány (včetně Roskomnadzoru): e-mail: theGirl@sholding.ru telefon: +7(495) 633-5-633

Copyright (c) Shkulev Digital Technologies LLC, 2024. Jakákoli reprodukce materiálů webu bez svolení redakce je zakázána.

wikiHow je wiki, což znamená, že mnoho našich článků je napsáno více autory. Při vytváření tohoto článku pracovalo 39 lidí na jeho úpravách a vylepšení, včetně anonymních.

Počet zdrojů použitých v tomto článku: 11. Jejich seznam najdete dole na stránce.

Počet zobrazení tohoto článku: 116 115.

Jste nespokojeni se svými vlastními prsy, ale nechcete utrácet čas a peníze na operaci zvětšení prsou? Nejsi sám. V dnešní době se mnoho žen obrací k různým přírodním metodám nechirurgického zvětšení prsou. I když účinek žádné takové metody nebude tak patrný jako u implantátů, pokud máte trpělivost zkoušet různé metody, je docela možné zaznamenat mírné zlepšení. Je důležité vědět, že mnoho „triků“ na zvětšení prsou není podpořeno vědeckými důkazy. Ani metody, které mají nějaký vědecký základ, nemají žádnou záruku úspěchu. Začněme krokem 1 níže.

ČTĚTE VÍCE
Co umí vizážistka?

Dodáte svým prsům vizuální objem

Procvičme si správné držení těla. Některé ženy zjistí, že jejich prsa vypadají menší, než ve skutečnosti jsou, když se příliš hrbí nebo uvolňují záda. Chcete-li například zvýšit úroveň hrudníku, stačí se narovnat! Postavte se rovně, zvedněte hlavu vysoko, stáhněte ramena dozadu. Udržujte krk rovný a svislý; nenechte to jít dopředu. Při stání nebo chůzi tlačte hrudník mírně dopředu. Teď se podívej do zrcadla. Možná vás překvapí rozdíl, který tento jednoduchý trik přináší!

  • Další dobrou možností by bylo nosit košili se vzorem vodorovných pruhů v oblasti hrudníku. Ze stejného důvodu, proč se lidé zajímající se o svou váhu vyhýbají nošení takového oblečení, mohou lidé, kteří chtějí vizuálně zvětšit velikost svých prsou, chtít nosit takové vzory zvyšující objem.

Noste správnou velikost podprsenky. Když nosíte podprsenku, která je příliš velká nebo příliš malá, vaše prsa vypadají menší, než ve skutečnosti jsou. Navíc podprsenky špatné velikosti mohou být prostě nepohodlné! V ideálním případě by podprsenka měla podpírat a zvedat vaše prsa, aniž by je zplošťovala nebo umožňovala jejich prověšení. Pokud si myslíte, že možná nosíte špatnou velikost podprsenky, až příště půjdete do obchodu s podprsenkami, požádejte o pomoc s výběrem velikosti. Některé ženy, které léta nosí stejnou velikost podprsenky, zjistí, že po úpravě vypadají (a cítí se) znatelně lépe.

  • Ačkoli to mnoho zdrojů radí, obvykle není dobrý nápad nosit více podprsenek, bez ohledu na jejich typ. I když tohle je moci Chcete-li dát svým prsům o něco větší vzhled, pokud se vám to podaří, může to být neuvěřitelně nepříjemné a možná budete muset strávit poměrně dost času během dne jejich úpravou.

  • Budete se také chtít vyhnout příliš omezujícím podprsenkám, jako jsou sportovní podprsenky (samozřejmě kromě případů, kdy cvičíte), protože mají tendenci hrudník spíše zplošťovat, než ho zvýrazňovat. To funguje skvěle, pokud se chcete vyhnout nabírání, ale ne tak skvělé, když se snažíte zvýraznit své křivky.

Nevycpávejte si podprsenku. Tento trik pro středoškolačky může dodat vašim prsům vzhled většího objemu, ale měl by být považován za poslední možnost. Použití látky k umělému zvětšení prsou může být docela nepříjemné, zvláště pokud se z materiálu potíte nebo dráždí pokožku. Pokud se vaše vycpávky posunou, dodá vašim prsům asymetrický nebo volný vzhled. Navíc vždy existuje možnost, že i přes vaši maximální snahu vámi položené předměty vypadnou nebo sklouznou dolů po hrudi a zviditelní se. Je to kvůli tomu, že si nemusíte cpát podprsenku, dokud život opravdu nezabere. donutí.

ČTĚTE VÍCE
Komu nesluší vousy?

Použití netestovaných naturopatických léků

  • saw palmetto
  • Fenykl
  • Káva
  • Wild yam (aka sladké brambory)
  • Bobule Chasteberry (také známé jako Abrahamův strom)
  • Černá cohosh
  • Pískavice řecké seno (neboli pískavice řecké seno nebo shamballa)

  • Všimněte si, že některé skutečné hormonální léky, jako je estrogen, jsou vyráběny v topických formách. V dostatečných dávkách tyto léky jsou skutečně prokázané faktory růstu prsou. Pozor, nepleťte si tyto hormonální krémy, které mohou mít vedlejší účinky, s naturopatickými léky.

  • Protože je však tato metoda relativně bezpečná a levná (pokud nevyužíváte služeb maséra z naturopatického salonu), můžete ji na přání používat bez omezení. Jak již bylo zmíněno výše, masáž může být užitečným nástrojem k dosažení relaxace a spokojenosti.

Dieta a cvičení

  • Tlak na hrudník: Lehněte si na záda s pokrčenými koleny a chodidly se dotýkají podlahy. Držte činku v každé ruce a ohněte lokty o 90 stupňů. Zatněte prsní svaly, zvedněte činky ke stropu a spojte je dohromady. Pomalu a plynule je spouštějte do výchozí polohy. Proveďte 3 sady po 12-15 opakováních 3-5krát týdně.
  • Shyby: Dostaňte se do polohy koleno-lokty. Natáhněte nohy dozadu a udržujte rovnováhu na špičkách. Proveďte jeden klik: Ohněte ruce, abyste spustili tělo směrem k zemi. Pro návrat do výchozí polohy použijte svaly paží a hrudníku. Udržujte rovná záda a zvedněte boky tak, aby vaše tělo tvořilo přímku. Pokud jsou pro vás standardní kliky příliš obtížné, můžete se opřít o kolena. Proveďte 3 sady po 12-15 opakováních 3-5krát týdně.

    Y Zvednutí: Postavte se s nohama na šířku ramen. Vezměte činku do každé ruky a držte ji na délku paže před příslušným stehnem. Plynulými, kontrolovanými pohyby zvedněte ruce před sebe, dokud nebudou nad hlavou, čímž vytvoříte s tělem tvar písmene „Y“. Udržujte své jádro pevné a udržujte vzpřímený postoj. Cvičení dokončete pomalým spouštěním váhy do výchozí polohy. Proveďte 3 sady po 12-15 opakováních 3-5krát týdně.

Nebojte se, že budete objemní. Je běžnou mylnou představou, že ženy mohou mít ze silového tréninku nadváhu, mohou být napumpované a neatraktivní. Ve skutečnosti je pro ženu téměř nemožné získat velké, vlnící se svaly, aniž by se stala profesionální kulturistkou nebo užívala steroidy. Ženské tělo neprodukuje tolik testosteronu jako mužské, takže je pro ně mnohem obtížnější přirozeně budovat významné množství svalů. I když je docela možné, že ženy zesílí a zpevní, obvykle potřebují udržovat tréninkový režim podobný tomu, který mají profesionální sportovci (nebo užívat steroidy), aby jejich svalstvo získalo i ten nejmenší náznak mužnosti.

ČTĚTE VÍCE
Co dělat, když dojde k sevření nervu v bederní oblasti?

  • Je důležité vědět, že různé ženy přibírají na váze různou rychlostí. U některých se přírůstek hmotnosti objeví nejprve na stehnech, břiše nebo celém těle, než se objeví na hrudi.
  • I při snaze přibrat na váze je důležité dodržovat zdravý jídelníček. Zvyšte příjem libových bílkovin, zdravých tuků a komplexních sacharidů spíše než potravin s nezdravými tuky a cukry. Kromě toho nezapomeňte zůstat aktivní; Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (USA) doporučují celkem přibližně 2,5 hodiny aerobního cvičení týdně, včetně alespoň dvou silových tréninků. [6] X Trusted Source Centers for Disease Control and Prevention Přejít na zdroj

  • Přesto, že nelze selektivně hubnout nebo přibírat zatěžováním jednotlivých částí těla, jeden může selektivně budovat svaly zacílením na konkrétní svalové skupiny pomocí silových cvičení. Pamatujte však, že většina lidí vypadá nejlépe (a mají nižší riziko zranění), když jsou jejich tréninky vyvážené, pravidelné a rozmanité.