Chcete cíleně a rychle zvýšit svalovou hmotu? Takže existují sporty, které jsou pro to vhodné. Stojí za zvážení, že vytvoření reliéfního těla trvá hodně času.

Crossfit – Jedná se o komplexní tělesné cvičení. Cvičení s vlastní vahou a s náčiním vytváří úlevu. Cílem tohoto sportu bylo dostat policisty do formy během jejich tréninku.

Crossfit je kombinací silového tréninku, tréninku s vlastní vahou a vytrvalostního tréninku. „S tímto typem funkčního tréninku si vytvoříte fyzický tvar, jaký chcete,“ řekla Ulrike Glockner, trenérka a crossfitová atletka. Lekce trvá asi hodinu a zahrnuje zahřívací cvičení, denní cvičení a strečink.

Formování tvarovaného těla: málo známé sporty

Silový trénink s vybavením je účinný způsob, jak budovat svaly. Individuální silový trénink lze provádět pomocí činek, stahovacích tyčí, břišních kladek a kettlebellů. Cvičit můžete jak v posilovně, tak i doma.

EMS znamená elektromyostimulaci nebo elektromuskulární stimulaci. Při cvičení jsou svaly stimulovány lehkými elektrickými výboji. EMS původně pochází z oblasti fyzikální terapie. Terapeuti používají tuto metodu k obnově svalů po úrazech nebo nehodách. Cvičení může být prospěšné pro každého.

Podle Barmer Krankenkasse je EMS poměrně drahý. Trend EMS fitness je zajímavou možností pro nic jiného než načasování. „Efektivní procvičení celého těla trvá pouze 15 až 20 minut,“ říká sportovní vědec Dr. Heinz Kleinöder z Německé sportovní univerzity v Kolíně nad Rýnem.

Baletní trénink, nazývané také barre, jsou mnohem méně známé než typický silový trénink na stroji. Ale efekt je působivý. Hluboce uložené svaly se posílí a protáhnou a tím se zpevní silueta.

Formování tvarovaného těla: Pilates a HIT

Pilates trénuje hluboké svaly břicha a zad. Kontrolované pohyby a množství cvičení s vlastní vahou činí tento sport doporučen pro všechny věkové skupiny. Mnoho lidí považuje pilates za nenáročný „ženský sport“. Andy Dalton, profesionální quarterback americké fotbalové ligy, věří, že trénuje malé svalové skupiny, které muži ne vždy trénují.

HIT znamená High Intensity Training. Jedná se o formu vysoce intenzivního tréninku. Zde se svaly aktivují krátkými intenzivními tréninky. „Intenzivní trénink nutí tělo budovat svaly rychle a efektivně,“ říká Barmer Krankenkasse.

ČTĚTE VÍCE
Jak získat lesklé vlasy doma?

Jezdíte často na kole, běháte nebo chodíte na túry? Všechny tyto sporty trénují vytrvalost, srdce a krevní oběh. Existují ale mnohem efektivnější způsoby, jak budovat svalovou hmotu.

Formování těla: Zdravé budování svalů

Silový trénink je možná nejznámější způsob, jak vybudovat silné svaly v horní části paží a břicha. Svaly ale cíleně posilují i ​​jiné druhy cvičení. Celkově je kombinace silových a vytrvalostních sportů prospěšná pro vaše fyzické zdraví.

Rady, kterým je třeba věnovat pozornost

Pokud máte vysoký krevní tlak, poraďte se se svým lékařem. Budou vám schopni doporučit vhodné sporty. Nepřetěžujte své tělo, protože riskujete zranění. Pokud jste byli delší dobu fyzicky neaktivní nebo se chcete po nemoci dostat zpět do formy, začněte s jednoduchými cviky a postupně jejich počet zvyšujte.

Dávejte pozor na svůj puls. Během tréninku by neměl překročit váš individuální puls napětí. Na stránkách kardiologické a preventivní ordinace Thomase Gamma a doktorky Franzisky Brun v Berlíně-Sellendornu je uvedeno orientační pravidlo pro výpočet vaší tréninkové tepové frekvence, které může sloužit jako vodítko: odečtěte svůj věk od 180.

Dělejte si přestávky. Pokud svému tělu nedopřejete žádné zotavovací fáze, riskujete stresové zlomeniny. Po dlouhém tréninku byste si měli dopřát alespoň jeden den odpočinku. Bolest svalů je známkou toho, že vaše tělo potřebuje zotavení.

Viz také:

  • Jak udělat závěť: 5 tipů od německého notáře
  • Výzkum stresu: Schopnost lidí pro empatii
  • 9 profesí pro introverty v Německu

Problém „pomerančové kůže“ zná mnoho žen. Právě oni tímto problémem trpí nejvíce. Podle odborníků je k problému celulitidy náchylných asi 90 % žen a pouze 2 % mužů.

Fyziologie je zodpovědná za nespravedlnost. Ženská pokožka je přirozeně méně hustá než mužská. Také hormon estrogen, na který je ženské tělo bohaté, přidává problémy s krevním oběhem, což má za následek tvorbu nepříjemné tukové vrstvy.

Když si dívky všimnou prvních příznaků celulitidy, začnou držet vyčerpávající diety, nekontrolovatelně cvičit a jen zřídka dosahují požadovaného efektu. Protože i zde, jako v každé věci, je důležitý vyvážený, správný přístup. Bylo by také dobré poradit se s odborníky.

ČTĚTE VÍCE
Co se skrývá v pudinku?

ředitel a trenér Akademie Wushu v Petrohradě

Při boji s celulitidou je nutná kombinace dvou faktorů – stravy a cvičení. Fyzická aktivita je nezbytná, pokud očekáváme dlouhodobé, trvalé výsledky. Při práci s celulitidou je také velmi důležité, aby zatížení nohou nebylo nadměrné. Jako zastánce přirozeného cvičení bych byl v tomto případě opatrný při práci se silovým tréninkem a vyloučil cviky, které „ucpávají svaly“, tedy přispívají ke stagnaci krve v nich. Dobře nastavený krevní oběh v celém těle při cvičení je pro náš úkol velkým pomocníkem. Není potřeba cvičit pouze jednu zónu. Cvičení střídejte, nebo ještě lépe volte pohyby, kde se komplexně zapojují svaly celého těla.

Strečink je také nezbytným prvkem každého tréninku! Pružnost a elasticita poskytuje jedinečný, nejen terapeutický, ale i estetický efekt.

Na základě svých zkušeností bych vyzdvihla dvě hlavní oblasti, které přispívají k vítězství nad celulitidou. Jedná se o sportovní tanec a wushu. Dokonalá kombinace, která vám pomůže nejen skvěle vypadat, ale také se uvnitř cítit skvěle.

Profesionální trenéři identifikují pět hlavních sportů, které vám pomohou vyrovnat se s nenáviděnou úlevou na vaší pokožce.

Taneční sport

Vynikající kombinace ladnosti, plasticity, zatížení a estetiky. Tanec bude nejen ideálním způsobem boje s celulitidou, protože při tréninku se zapojí téměř všechny svaly zad a nohou, ale bude i příjemným koníčkem. Doplněním bude rovnoměrné držení těla.

Chůze

Snad nejdostupnější a nejjednodušší metoda, která nevyžaduje žádné náklady na školení. Pohodlné boty a vaše touha jsou vše, co k chůzi potřebujete. Tento sport je pro klouby také méně traumatickým způsobem spalování kalorií než běh.

Vhodné pro téměř všechny věkové kategorie. Důležitá je však pravidelnost a dodržování tréninkových časů. Musíte dělat závodní chůzi alespoň 45 minut denně.

Běh

Jedna z nejúčinnějších metod pro spalování kalorií a posílení svalů. Již po několika týdnech pravidelného tréninku můžete zaznamenat účinek. Stejně jako při chůzi se musíte zásobit pohodlnými botami.

Při běhání je potřeba pečlivě sledovat tepovou frekvenci a krevní tlak. Je vhodné absolvovat konzultaci a nechat si od lékaře doporučit množství a dobu tréninku.

Плавание

Tajemství tohoto sportu je jednoduché. Voda působí na tělo jako ruce masážního terapeuta. Kůže se zpevní a vzdálenosti, které uplavete prsa nebo kraul, pomohou spálit škodlivé kalorie. Voda vám navíc dodá příjemné emoce a zvedne náladu.

ČTĚTE VÍCE
Kolikrát za měsíc si můžete udělat masáž obličeje?

Silový trénink

Jiný typ tréninku, který je účinný a osvědčený, vám pomůže překonat „pomerančovou kůži“. Patří sem: dřepy s činkou, leg press. Při jejich provádění jsou maximálně využity svaly hýždí a stehen. Proto vysoká účinnost při spalování tuků. V těchto sportech je třeba dávat pozor na zotavení a odpočinek mezi přístupy.

Pokud ke svému tréninku přidáte správnou výživu a chuť, určitě se s problémem celulitidy snadno vypořádáte!

Dříve jsme mluvili o produktech, kterým byste se v boji s celulitidou měli vyhnout. Seznam hledejte v tomto článku.