Vynikající fyzickou kondici Kendall Jenner obdivují miliony lidí po celém světě a zaslouženě. Dlouhé štíhlé nohy, tvarované břicho a vytesaný pas, pro který by někteří zemřeli, jsou vizitkou modelky. Kenny v rozhovorech opakovaně říkala, že měla štěstí na genetiku, ale pro udržení ideální formy je velmi důležitý i sport a výživa. Níže vám řekneme, co jí nejstarší sestra Jenner a jak cvičí.

Jídlo

Foto: @kendalljenner
INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Kendall dodržuje poměrně přísný jídelníček a mezi jídly si nedovoluje zbytečné svačiny. Modelka začíná den avokádem s vajíčkem nebo miskou ovesných vloček, podle toho, co chce víc. Jedná se o poměrně kalorickou, ale velmi výživnou snídani, která ji nabije energií na celý den. Nejstarší Jenner obvykle večeří kuřecí maso a jako přílohu používá hnědou rýži, quinou nebo čerstvou zeleninu. Kendall se v zásadě snaží svůj jídelníček strukturovat tak, aby v něm převládaly bílkoviny – rostlinné i živočišné.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Pokud si modelka ještě dovolí svačit, pak její volba padá na přírodní hummus s čerstvou zeleninou (nejčastěji mrkev nebo celer). Jedná se o vynikající svačinku, která nasytí tělo vším, co potřebuje, a samozřejmě přináší zdravotní benefity. K večeři si Kenny rád dává sushi nebo veganské zeleninové těstoviny s rajčatovou omáčkou. Těstoviny patří mezi modelčina oblíbená jídla, ale touha zůstat ve formě je silnější než láska k jídlu, a tak svůj režim poruší jen zřídka.

Pokud se modelka přesto rozhodne dopřát si cheat meal a sní něco „zakázaného“, bude to spíše rychlé občerstvení než dort. V rozhovorech Kendall opakovaně vyznávala svou lásku k pizze, hamburgerům, hranolkům a kuřecím křidélkům, ale modelka je naopak ke sladkostem velmi lhostejná. Jediná dobrota, která jí rozbuší srdce, je mražený jogurt, o čemž Kenny (a dokonce i zbytek rodiny Kardashian-Jenner) často mluvil v rodinné reality show Keeping Up with the Kardashians.

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Cvičení

@kendalljenner
INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Starší Jenner má jistě štěstí na genetiku, ale na trénink nikdy nezapomíná. Kendall hraje různé sporty, aby je zaujala. Pod přísným vedením hvězdného trenéra Gunnara Petersona (mezi jeho klientkami byly svého času Kate Beckinsale, Jennifer Lopez a Sofia Vergara) se model věnuje kickboxu, silovému a kardio tréninku. Navzdory skutečnosti, že Kendall nejednou přiznala svou nenávist k poslednímu jmenovanému, nikdy nezanedbává běžící pás, zejména během týdnů módy nebo před důležitými natáčeními.

ČTĚTE VÍCE
Co je to vzorovaná deska?

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Status supermodelky ukládá určité povinnosti, takže Kenny nikdy nevynechá trénink. Pokud se nemůže potkat s Gunnarem, modelka si zacvičí celé tělo přímo v pohodlí domova.

Domácí cvičení modelu zahrnuje:

  • loketní tyč,
  • prkno na natažených pažích,
  • boční prkno,
  • prkno se zákrutami,
  • výpady,
  • dřepy,
  • vyskakovat,
  • kolo,
  • kroucení,
  • kliky.

Model opakuje všechna cvičení 20-25krát a provádí alespoň 3 přístupy. Toto „cvičení“ umožňuje udržovat všechny svalové skupiny v dobré kondici, když není možné navštívit posilovnu (doporučujeme poznamenat si seznam cviků a používat jej v době karantény).

INZERCE – POKRAČOVÁNÍ NÍŽE

Zdraví

Kendall se snaží udržovat v dobré kondici nejen svaly, ale i nervový systém. Práce modelky je fyzicky i emocionálně náročná práce, která často zvyšuje úzkost a může způsobit různé psychické problémy. Transcendentální meditace je Kennyho skutečnou spásou. Cvičí ji asi 4 roky a zaznamenává znatelné zlepšení svého psychického stavu: je pro ni snazší ovládat své emoce a nenechat se vytrápit maličkostmi.

Kromě meditace modelka velmi pečlivě sleduje svůj spánkový režim. Kendall vždy spí 7-8 hodin denně, to je pro ni prvořadé. Samozřejmě to není vždy možné během týdnů módy, ale ve zbytku času je spánek hlavní.