Plná lýtka dělají postavu ošklivou, proporce – disharmonické a chůze – unavená a těžká. Navíc nám neumožňují oblékat se tak, jak chceme: vysoké boty na podpatku, úzké kalhoty a džíny, stylové sukně – módní průmysl bohužel ignoruje ty s plnými lýtky.

Sport: co dělat, abyste zhubli lýtka
Foto: 123RF/legion-media.ru

Je možné zhubnout v lýtkách? Odborníci se shodují, že redukovat objemy lokálně, pouze v určitých partiích těla a zejména nohou, je poměrně obtížné – přebytečná kila totiž odcházejí z těla rovnoměrně. Jak trenéři, tak odborníci na výživu navíc tvrdí, že objemy jdou nejprve „shora“ – tváře se zmenšují, paže jsou elegantnější a žaludek se plošší. Nohy – stehna a lýtka – hubnou jako poslední. Co byste tedy měli dělat, abyste zhubli lýtka?

Běh, dřepy a legpressy obecně pomáhají zlepšit postavu, ale pro hubnutí lýtek se absolutně nehodí. Spíše mohou problém zhoršit, protože cvičení se závažím (a dřepy a běh pracují s vlastní vahou, která je u plných nohou obvykle přebytečná) dále zvětší lýtkové svaly.

Vyplatí se spolehnout na lehké aerobní cvičení a protahování nohou. Pomoci může i jóga a pilates, které eliminací silných silových zátěží dokážou protáhnout svaly nohou, zlepšit celkovou fyzickou kondici a zeštíhlit a ladit postavu včetně kotníků a lýtek.

Nízkokalorické diety mohou pomoci, ale pouze dočasně. Je lepší dodržet klasické zásady zdravé výživy a přidat do jídelníčku potraviny, které jsou pro hubnutí zdravé: brokolice, grapefruit, zázvor, zelený čaj.

Jak jinak můžete jiskry přimět zhubnout? Dbejte na pitný režim. Dost často mohou být příčinou plnosti lýtek otoky. Má smysl poradit se s odborníkem, který předepíše diuretika – léky, které odstraňují přebytečnou tekutinu z těla. Včasná diagnostika pomůže pochopit příčinu nadměrné plnosti lýtek a kotníků: mohou to být problémy související s funkcí srdce, ledvin nebo lymfatického systému. Někdy může problém s plnými lýtky pomoci vyřešit masáž – ale také pouze po konzultaci s lékařem.

Vyplatí se spolehnout na lehké aerobní cvičení a protahování nohou
Foto: 123RF/legion-media.ru

Cviky, které vám navrhneme, pomohou při protažení lýtkových svalů a hubnutí lýtek.

Budete potřebovat speciální schůdkovou plošinu nebo jakékoli jiné vyvýšení. Nejúčinnějším cvičením s nimi je chůze: vylézt na plošinu a slézt z ní maximálním tempem. Začněte jednou nohou a poté druhou. Pro větší celkový efekt hubnutí si můžete vzít do ruky činky.

ČTĚTE VÍCE
Mohu používat obličejovou pěnu každý den?

Posuňte jednu nohu dopředu co nejdále, ale obě chodidla mějte pevně přitisknutá k podlaze. Tím se co nejvíce protáhne lýtkový sval zadní nohy. Vydržte v této poloze alespoň půl minuty a poté proveďte cvik na druhou nohu.

Držte se podpěry, ohněte jednu nohu v koleni a položte druhou nohu na pokrčenou. Začněte se zvedat na prsty u nohou a snižte záda na podlahu.

Výchozí pozice je plie: nohy jsou umístěny mírně širší než ramena, prsty směřují do stran. Začněte dělat dřepy tak, že se nejprve postavíte na plné nohy a poté se přesunete pouze na prsty.

Výchozí pozice: ležet na podlaze. Ohněte kolena a vší silou přitáhněte ponožky k sobě, jednu po druhé na každé noze.

Počet přístupů si můžete zvolit sami – začněte s půl hodinou a zvyšte trénink na 60 minut. Zátěž je nutné zvyšovat postupně. Poté si vytvoříte návyk a budete cvičit s chutí.

S hubnutím lýtek vám může pomoci i jeden z módních trendů současnosti, strečink. Tento systém má ve svém arzenálu spoustu cviků na protažení – a to nejen lýtek, ale i stehen a dalších svalů těla. Postava bude elegantnější a harmoničtější.

A možná posledním tipem, jak svá lýtka opticky zeštíhlit, je obléct si jednoduché černé punčocháče nebo kalhoty. Existuje také tajemství od vizážistů: hollywoodské celebrity se uchylují k technikám konturovacího typu pro elegantnější lýtkovou linii: videa o tom, jak udělat tento „make-up“, lze snadno najít na internetu.

Plná lýtka se stanou ladnějšími, pokud k procesu hubnutí přistoupíte komplexně. Samostatný recept, jak zhubnout lýtka, bohužel neexistuje. Musíte zhubnout úplně – pak vás vaše lýtka potěší vytesanými obrysy.

Přihlaste se k odběru našeho kanálu na Telegramu

15.07.2021 / Nadezhda Abramova 7days.ru

Související články:

  • Jak zhubnout v prstech
  • Hubnutí podle vašeho psychotypu: jak si vybrat jídelníček a kondici podle vašeho temperamentu a charakteru
  • Country fitness: dá se zhubnout prací na zahradních záhonech?
  • 7 oblíbených otázek pro fitness instruktora o hubnutí

Každý, kdo se stará o krásu svého těla, si často kladl otázku: co dělat, aby moje nohy vypadaly štíhlejší, jak odstranit přebytečný objem z dolních nohou? Můžeme vám s jistotou říci, že to není tak jednoduchá otázka. Naše tvary, stavba našeho těla do značné míry závisí z anatomie . Nedá se s tím nic dělat. Struktura a obvod vašich lýtek závisí na tom, zda je vaše Achillova šlacha krátká nebo dlouhá. Pokud je krátká, pak budou lýtka vypadat velká, a pokud je dlouhá, pak budou vypadat užší. Nemůžeme to změnit. A tady korigovat a redukovat telata S pomocí správné výživy a sady speciálních cvičení se to zdá docela možné.

ČTĚTE VÍCE
Jak vybrat ty správné tenisky na každý den?

Jak jíst

Přiznejme si to hned: samostatný diety na hubnutí telata neexistují. A to je přirozené. Tělo je náš celek a výživa, ať je správná nebo špatná, ovlivní všechny části našeho těla. Přísná dieta stav jen zhorší. Proto ve snaze o štíhlou postavu musíte jíst správné a zdravé.

V první řadě by měla být strava vyrovnaný . Zařazujeme sacharidy, tuky a bílkoviny. Rozhodně musíte přidat do svého jídelníčku zelenina a ovoce , které naplní tělo nezbytnými vitamíny a vlákninou.

Sacharidy může být ve formě kaší, a pokud se neobejdete bez chleba (už víte o lepku?), tak jezte celozrnné pečivo nebo pečivo bez droždí. Sacharidy dodávají našemu tělu energii a bojují s hladem.

Bílkoviny – nezbytný stavební materiál pro svaly (na toto téma máme článek). Mohou být rostlinného i živočišného původu. Hlavní je jíst libové maso – pečené, dušené nebo vařené.

Totéž platí pro zelenina . Ne všechna zelenina se dá konzumovat syrová, ale existuje mnoho úžasných receptů, které zpestří váš jídelníček a udělají z konzumace jídla každodenní svátek. Čerstvé saláty jsou nejlépe ochucené rostlinným olejem. Je to věc chuti: hodí se oliva, slunečnice, len a sezam. Do salátu není špatné přidat dýňová, slunečnicová nebo sezamová semínka. Nyní je v prodeji mnoho jídel. Doporučujeme je také přidávat do salátů nebo cereálií, protože se jedná o skutečné produkty na hubnutí. .

Nezapomínejme na čerstvé ovoce . Samozřejmě je lepší jíst ovoce podle sezóny . Pak jsou maximálně naplněné vitamíny a přinesou vám největší užitek.

Doporučujeme dodržovat základní zásady správné výživy:

  • dílčí jídla (často v malých porcích);
  • zdravé jídlo;
  • dostatečné množství tekutiny (přečtěte si více o tom, kolik vody musíte vypít);
  • poslední jídlo nejpozději 3 hodiny před spaním.

Je třeba poznamenat, že velmi často může být signálem otoku velký objem telat. Abyste zabránili zadržování vody v těle, zkuste se omezit na slaná jídla. A také jíst potraviny obsahující draslík, protože absorbuje sodík, což vede k otokům. Banány, špenát, avokádo, houby a kuřecí maso obsahují draslík.

Speciální cviky pro štíhlá lýtka

Další odpovědí na otázku, jak může dívka zhubnout v lýtkách, jsou samozřejmě speciální cviky. Tloušťka lýtek je velmi ovlivněna objemem napumpovaných svalů vlivem tréninku. Pokud tedy nechcete být majitelem objemných holení, dodržujte tato tréninková doporučení:

ČTĚTE VÍCE
Je lepší léčit erozi laserem nebo rádiovými vlnami?

Kategoricky NEVHODNÝ:

  • Posilovací cvičení na strojích
  • Stepperová cvičení
  • Běh na běžeckém pásu do kopce
  • Časté nošení podpatků – zkracuje Achillovu šlachu a ovlivňuje objem

Pamatujte: žádná odporová cvičení!

Správné cviky pro lýtka:

  • Běh na dlouhé vzdálenosti až 50 minut. Nejlépe několikrát týdně
  • Step – aerobik. Zvedne vám náladu a tonus po celém těle.
  • Protahovací cvičení. Jóga, Pilates. Díky tomu budete flexibilní a vaše svaly pružnější.
  • Chůze na plochém běžeckém pásu s neustálými změnami tempa. Procvičí svaly nohou, ale nevytvoří objem.
  • Lezecké cvičení: skákání s nohama na rukou. Perfektní cvičení nohou.
  • Rotoped bez odporu. Udělá vaše nohy krásnými
  • Plavání. Rovnováha ve všem. Cvičení, relaxace a pohoda

Masáž a zábaly na bázi medu pomohou zeštíhlit a pružit lýtka. Variace mohou být velmi odlišné: med + hořčice, med + mořská sůl, med + rostlinný olej.

No, vždy se pamatuj na úsměv. Dělejte vše s radostí a potěšením.

Přejeme všem zdraví, dobrou náladu a dobrou náladu!

Viz také:

  • Jak zhubnout po 40
  • FitCurves 30denní plán řízení hmotnosti
  • Metody pro urychlení metabolismu pro ženy