Málo známá, ale velmi účinná metoda vám umožňuje nejen zhubnout, ale také vypadat mnohem mladší, než je váš věk. Dieta Kate Winslet. Populární herečka a skvělá matka se po celý život nikdy nenaučila přizpůsobit se obecně uznávaným standardům, dlouho nechtěla zhubnout, a když se rozhodla, zvolila neobvyklou metodu. Není tradiční a vůbec nezapadá do rámce klasických dietních systémů fungujících na kalorickém deficitu. Její program je založen na lékařském výzkumu kožních onemocnění obličeje.

Výživový systém, na kterém se hvězdě filmů „Titanic“, „The Reader“ a „Revolutionary Road“ podařilo výrazně zhubnout, se nazývá „analýza obličeje“. A ačkoli má tato technika kořeny ve staré čínské medicíně a tisícileté praxi ájurvédy, ke zjištění stavu pokožky a předepsání osobního výživového plánu se používá nejnovější lékařské a kosmetické vybavení.

A přestože tato technika není tak rozšířená a známá jako různé oblíbené diety, pomohla herečce bez zvláštní námahy shodit 25 kg. Dieta funguje díky tomu, že na základě studia pokožky obličeje odborníci na výživu identifikují existující problémy v těle a vypracují nutriční menu, které vám umožní zhubnout, dát si do pořádku pleť a vypadat mladší.

V případě oblíbené herečky pro ni lékaři na základě vrásek, nerovností, drobných pupínků a podráždění na tváři televizní hvězdy sestavili osobní výživový program, určený na tři měsíce.

Dieta Kate Winslet: fáze

  1. Nejprve filmová herečka podstoupila dvoutýdenní detoxikaci podle Franze Mayera, kdy se její jídelníček skládal pouze ze syrové zeleniny, bylinkového čaje a minimálně jeden a půl litru čisté vody denně.
  2. Pak se postupně nabídka rozšířila o brambory a máslo.
  3. V poslední fázi byly do jídelníčku zařazeny bílkoviny a zvýšilo se procento vlákniny.

Dieta Kate Winslet se díky tomu začala podobat nízkokalorické, vyvážené dietě, velmi podobné geroprotektivní dietě, která zpomaluje stárnutí.

Filmová hvězda díky výživě vypadá skvěle, je vždy veselá, usměvavá a na své zdraví si nestěžuje. K udržení stabilní hmotnosti a nikoliv věku pomáhá i účinná vývarová dieta, milovaná mezi hollywoodskými kráskami, ke které se filmová herečka čas od času uchýlí. Ale s váhou a mým vlastním tělem to nebylo vždy tak snadné.

Jak Kate Winslet zhubla

Filmová hvězda měla problémy s váhou od raného dětství, ačkoli všichni v rodině dodržovali základní zásady zdravé výživy. Od pěti let hrála dívka ve filmech baculaté anděly a ve 12 hrála v reklamě na corn flake, kde poprvé slyšela, že je tlustá. Režisér videa nepříliš taktně k dívce poznamenal, že kromě talentu by bylo fajn zhubnout. V té době budoucí držitel Oscara vážil více než 80 kg. Při studiu na divadelní akademii dostala dívka kvůli své obezitě od svých spolužáků urážlivou přezdívku „Bubble“ a rozhodla se poprvé držet dietu.

ČTĚTE VÍCE
Je možné v těhotenství užívat čípky na zácpu?

Podařilo se jí zhubnout na 55 kg. Ale i přes přísnou sebekontrolu v jídle zafungoval jojo efekt: váha se vrátila a já s ní musel znovu a znovu bojovat. Na začátku natáčení Titanicu zhubla Kate Winslet až na 57 kg, ale proces dalšího hubnutí přerušil režisér James Cameron. Zakázal dívce experimentovat s dietami, sedět o chlebu a vodě a mučit se hladem. Poté se filmová herečka přestala bát vypadat nedokonale a stydět se chovat se nahá. Po narození dětí se nesnažila okamžitě zhubnout.

A zatímco se četné hvězdy hollywoodských kopců a následně zanícení instagrameři aktivně snažili zhubnout na chia semínkách před natáčením, na klíčcích po porodu, propagovali dietu na sušenky Stanford Segal, experimentovali s přerušovaným půstem před předáváním cen a po banketu a pak zveřejnila své „vítězné“ fotografie na internetu, Kate Winslet si užila mateřství, manžela a nové role. Nepřipustila si ani pomyšlení, že je s ní něco špatně nebo špatně.

Dieta Kate Winslet po porodu

Při každém svém těhotenství filmová hvězda nevyhnutelně přibrala, ale hned po porodu se nesnažila radikálně zhubnout. Jediné, co udělala:

  • postupně snižoval obsah kalorií v nabídce;
  • Snažil jsem se zařadit co nejvíce syrové zeleniny, ovoce a bylinek;
  • Po 18.00:XNUMX jsem nejedl.

Menu herečky po porodu připomínala běžnou stravu běžného člověka, který dodržuje PN a zdravý životní styl: zdravé bílkoviny, zdravé tuky a pomalé sacharidy. Po 18.00 zbylo v nabídce Kate Winslet pouze zelené smoothie, čaj a voda.

Nadváha Kate Winslet a její vlastní já

Kdysi se média a fanoušci filmové herečky velmi obávali jedné jediné otázky: zhubne?! Přestože herečka do té doby získala Oscara a hrála ve více než padesáti filmech, její nadváha znepokojovala veřejnost více než její filmové úspěchy. Dokonce se proslýchalo, že jedna z londýnských sázkových kanceláří uzavírala sázky na to, zda se filmová hvězda uzdraví a o kolik.

Samotnou Kate Winslet strašlivě štval humbuk kolem její nadváhy a netaktní dotazy novinářů. V rozporu s obecně uznávanými hollywoodskými standardy a pravidly kategoricky odmítla držet dietu a zhubnout. Jednou dokonce způsobila skandál redaktorovi velmi slavné glamour publikace, protože příliš „vyfotoshopoval“ její fotku na obálce, odstranil jí břicho a zmenšil objem boků. Hvězda přitom přednesla velmi přesvědčivé argumenty, že jde o živého člověka a normální ženu s normální postavou.

ČTĚTE VÍCE
Proč díky citronům zhubnete?

Jaký je teď jídelníček Kate Winslet?

Herečku k dodržování určitého jídelníčku netlačila nadváha, ale odraz v zrcadle. Jemné vrásky, rozšířené póry, neustálé podráždění a pupínky – to vše vyžadovalo nějaké okamžité řešení. Po konzultaci s odborníky na výživu začala filmová herečka dodržovat následující pravidla.

Dietní pravidla Kate Winslet

  1. Vyhněte se alkoholu a sodě.
  2. Vezměte vitamínové a minerální komplexy.
  3. Odstraňte trans-tuky.
  4. Vyhněte se cukru a všem potravinám, které ho obsahují.
  5. Vyloučit chléb, těsto, pečivo.
  6. Udržujte vodní rovnováhu.
  7. Provádějte dny půstu.
  8. Vyhněte se smaženým jídlům.
  9. Odstraňte tučná a rafinovaná jídla (rychlé snídaně, bílá rýže, müsli, slanina atd.)
  10. Provádějte pravidelný potravinový detox.

Okamžitě si ani neuvědomila, že za téměř rok dokázala nejen znatelně zlepšit stav pokožky obličeje a vypadat mladší, ale také zhubnout o 25 kg.

Nyní se Kate Winslet snaží dodržovat dietu, kterou jí doporučili lékaři a nesnaží se experimentovat se svou váhou ani vzhledem. Denní menu hvězdy vypadá asi takto:

Po probuzení: půl hodiny před snídaní sklenice čisté neperlivé vody.

Snídaně: ovesná kaše s vodou a přírodní farmářský jogurt s lesním ovocem.

Oběd: lehká polévka (zeleninová nebo rybí) a velká porce salátu se zeleninou.

Večeře (do 18.00): pečená ryba s libovolnou zeleninovou přílohou.

V denním menu filmové herečky nezbytně nechybí mořské plody a mořské ryby, velké množství ovoce a zeleniny, ovesné vločky, quinoa a bulgur, zelené listové saláty, libové maso, sýry a vejce, řecký jogurt a kysané mléčné nápoje, ovocné a zeleninové smoothies , čerstvě vymačkané šťávy a zdravé nápoje na spalování tuků, nápoje, bobule.

Byla to správná strava Kate Winslet, která jí pomohla vyhnout se přibírání na váze v těžkém období pandemie a karantény pro všechny, kdy si mnoho celebrit neustále stěžovalo na systematické přejídání a přibírání kil navíc.

Nyní Kate Winslet pokračuje v dodržování své diety a dělá z ní způsob života. Po šesté hodině večer už nejí, ale občas si hvězda dopřeje porci smažených brambor, které zbožňuje, a svou oblíbenou kávu v jedné z nejznámějších kaváren.

„Výměnné prázdniny“ je již mnoho let považován za jeden z nejlepších novoročních filmů. Hvězda tohoto filmu, 42letá Kate Winslet, nikdy nebyla hubená, ale v posledních letech ukazuje velmi fit postavu. Jak to dělá?

ČTĚTE VÍCE
Jaký druh tanku je Opičí král?

13 prosince
Zobrazení 2388
podíl
Přidat do oblíbených

Kate Winslet přiznává, že v jejím vztahu k vlastnímu tělu dlouho nepanovala harmonie: na začátku kariéry často držela diety ve snaze radikálně zhubnout. V posledních letech se ale situace změnila – nyní je Kate Winslet jednou z nejpozitivnějších hollywoodských hvězd. „Abych byl upřímný, nevím, kolik vážím – nevážil jsem se 12 let. Myslím, že to bylo jedno z mých nejlepších rozhodnutí,“ přiznala herečka v rozhovoru pro britskou Elle.

Jedinou „dietou“, kterou si Kate za posledních 15 let oblíbila, je vegetariánství. „Už nejsem blázen do toho, jak můžu zhubnout. K jídlu přistupuji vědomě, necpu si břicho čokoládovými sušenkami, ale také se neomezuji na jídla, která mám ráda,“ říká novinářům.

Tréninkový plán Kate Winslet

Herečka ráda pravidelně cvičí jógu a pilates. A právě tyto aktivity jí pomohly dostat se po narození dětí zpět do formy (a ty má herečka tři, nejmladší z nich Bear Winslet se narodil v roce 2013). Téměř celý loňský rok byla Kate „na seznamu“ horolezců a připravovala se na natáčení dramatu „Hory mezi námi“. „Byla to zajímavá zkušenost: opravdu jsme hodně trénovali, cvičili na lezecké stěně, naučili jsme se správně padat – koneckonců i takové momenty ve filmu jsou,“ říká Kate Winslet.

Herečka má málo volného času. „Proto ráda cvičím pilates doma s lekcemi na DVD,“ říká Kate. „Každý den si na takový trénink najdu 20-30 minut. Občas se mi podaří zajít do studia jógy.“

Pomáhají vám takové cviky zhubnout? “Existuje stereotyp, že hodiny pilates mají nízkou zátěž, což znamená, že jsou pro hubnutí zbytečné,” říká Maria Komolova, hlavní trenérka skupinových programů ve federální síti fitness klubů X-Fit. „Ale není tomu tak: pokud budete cviky provádět v souladu s technikou, včetně svalů středu a pánevního dna v práci, dostaneme plnou silovou zátěž. Tyto druhy cvičení skutečně pomáhají posílit svaly a stát se štíhlejšími.“

Požádali jsme Marii, aby nám ukázala soubor cvičení Pilates, který je pro tyto účely vhodný.

Jak vybudovat aktivitu

* Dělejte cvičení důsledně pomalu.

ČTĚTE VÍCE
Co v těle chybí, když řasy vypadnou?

* Obnovit dýchání podle principů Pilates (psali jsme o nich zde).

* Každý cvik provádějte podle 8-12 opakování. „Nehoňte se počtem opakování a rychlostí, vaším úkolem není porušit techniku,“ komentuje Maria Komolova.

* Postupujte podle tohoto programu 3-5 krát týden.

První cvičení

Postavte se rovně, postavte neutrální polohu těla: chodidla na šířku boků, kolena, kyčelní klouby a ramena ve stejné rovině. Otočte pánev, ocasní kost nasměrujte k podlaze a držte spodní část zad v neutrální poloze. Ruce jsou spuštěny podél těla. Otočte ramenní klouby dozadu, pomalu udělejte rukama kruh a roztáhněte je do stran. To bude činit jedno opakování. Vykonat 8-12 takových pohybů.

Druhé cvičení

Postavte se rovně, chodidla na šířku boků, prsty mírně směřující do stran. Udržujte spodní část zad v neutrální poloze. Natáhněte ruce dopředu, zaokrouhlete oblast lopatek, konečky prstů dlaní by se měly navzájem dotýkat a natáhněte se dopředu temenem hlavy. Poté spojte lopatky a otevřete hrudník a roztáhněte ruce do stran. To bude činit jedno opakování. Vykonat 8-12 opakování.

Třetí cvičení

Položte chodidla na šířku boků, ruce podél těla. Jemně nakloňte hlavu dopředu a plynule zakulacte páteř a spusťte tělo dolů, dokud se prsty na nohou nedotknou podlahy. Pokud cítíte nepohodlí v zadní části stehen, proveďte cvičení s pokrčenými koleny. Poté se také plynule vraťte do výchozí polohy. Proveďte uvedený počet opakování.

Čtvrté cvičení

Lehněte si na záda, pokrčte kolena, zvedněte nohy z podlahy (prsty směřují od vás). Natáhněte ruce nahoru, dlaně položte nad ramena. Zapracujte svaly středu a pánevního dna, spodní část zad tiskněte k podlaze a střídavě (bez narovnání kolen) spouštějte chodidla k podložce. Zvedněte lopatky a krk z podlahy, otočte hrudní páteř a natáhněte ruce dopředu do úrovně pánve. Poté (aniž byste přestávali hýbat nohama) plynule rozkročte páteř a položte lopatky na podložku. Tím se přidá až jedno opakování. Vykonat 8-12 takových opakování.

Páté cvičení

Lehněte si na záda a přitiskněte spodní část zad k podlaze a přesuňte rovné paže za hlavu. Odtáhněte prsty nohou od sebe. Zvedněte levou nohu kolmo nahoru a natáhněte pravou nohu nad podlahu. Střídavě měňte polohu nohou. Procvičte břišní svaly, zvedněte lopatky a krk z podložky, vytočte tělo dopředu a dlaněmi sáhněte na pánev. Poté se vraťte do výchozího bodu. To bude činit jedno opakování. Vykonat 8-12 takových opakování.

ČTĚTE VÍCE
Jak zkontrolovat Cartier?

Šesté cvičení

Vleže na zádech přitiskněte spodní část zad k podlaze. Ohněte levé koleno a přitáhněte stehno k břichu a natáhněte pravou nohu nad podlahu. Zvedněte lopatky, krk a hlavu z podložky (zkroucení v oblasti hrudní páteře), dlaně položte na levou holeň. Poté změňte polohu nohou, natáhněte levou nohu a přitlačte pravou k břichu. To bude činit jedno opakování. Vykonat 8-12 takových opakování.

Sedmé cvičení

Lehněte si na záda, spodní část zad přitiskněte k podložce. Ohněte kolena a přitiskněte je k břichu. Zvedněte ramena a lopatky nad podlahu, natáhněte nos ke kolenům a položte dlaně na holeně. Poté plynule přesuňte ruce za hlavu, otevřete hrudník (nespouštějte lopatky k podlaze), natáhněte nohy do úhlu 45 stupňů k podlaze. To bude činit jedno opakování. Vykonat 8-12 takových opakování.

Osmé cvičení

Vleže na zádech s rovnýma nohama natáhněte ruce za hlavu. Plynule je posuňte nahoru (dlaně nad ramena). Jemně otočte hrudní páteř a procvičujte svaly jádra, zvedněte lopatky, ramena, střední část zad a spodní část zad z podlahy. V sedě natáhněte ruce dopředu a nahoru a držte spodní část zad rovně. Potom také plynule spusťte dolů a pokládejte obratel po obratli na podložku. Vykonat 8-12 takových opakování.

Deváté cvičení

Postavte se na všechny čtyři, opřete se o rovné paže a kolena. Umístěte dlaně pod ramena a kolena pod pánev. Udržujte neutrální polohu dolní části zad a současně natáhněte pravou ruku a levou nohu. Ujistěte se, že pánev zůstává ve stejné rovině a nespadá na jednu stranu. Procvičte své jádrové svaly. Poté ohněte levé koleno a pravý loket a zakulatte záda a nasměrujte je k sobě. Následovat 8-12 opakování cviku v každém směru.

Desáté cvičení

Klekněte si na kolena a položte pánev na paty. Položte ruce na podložku a posuňte dlaně dopředu, čelo položte na podlahu. Zůstaňte v této poloze na minutu a půl.

Může pro vás být zpočátku obtížné dokončit 8 opakování všech cviků. V tomto případě můžete začít s 5-6 opakováními a s každým sezením toto číslo zvyšovat.