Každá žena sní o setkání s obecně uznávanými kánony krásy. Pyšní se tenkým pasem, vysokými prsy a elastickými, tónovanými hýžděmi a nohama je tak skvělé, že mnozí jsou připraveni přehodnotit svůj životní styl, navždy změnit svůj jídelníček, a to vše ve snaze o dokonalé formy.

Krásné nohy a hýždě jsou v některých případech štědrým darem přírody, v jiných jsou však výsledkem tvrdé dřiny v posilovně. Speciální cvičení vám umožní napumpovat spodní část těla. A všechno by bylo v pořádku, nebýt jednoho „ale“. Spolu se svaly na nohou a hýždích roste vrstva tuku, která kazí celý dojem z výsledku. Jde o normální proces, po kterém by mělo následovat osušení nohou a hýždí, o kterém bude řeč níže. Přečtěte si recenzi o tradičním přístupu k sušení dívek.

Jak sušit nohy a hýždě: správná výživa

Osušení těla v obecném slova smyslu je komplexní přístup ke ztrátě podkožního tuku v minimálním čase. Pokud u mužů trvá sušení tři měsíce, ženám stačí pět týdnů. Základní složkou sušení je přísná proteinová dieta s minimem sacharidů. Sušení navíc zahrnuje systematickou práci podle tréninkového programu speciálně navrženého pro každý jednotlivý případ.

Navíc každý, kdo se rozhodne usušit, bude muset přehodnotit svůj denní režim, naplánovat si nový rozvrh, kde se bude jíst každé 2-3 hodiny, a mezi tréninky bude určitě čas na odpočinek.

Sušení nohou a hýždí dívek je speciální dieta, která by měla obsahovat potraviny bohaté na bílkoviny. Malá část nabídky je přidělena pokrmům s minimálním množstvím tuku a sacharidů.

Níže je uveden přibližný seznam produktů pro vytvoření menu pro sušení těla:

  • králičí maso, krůtí maso, kuřecí řízek, telecí maso;
  • kuřecí proteiny;
  • celozrnné cereálie a chléb;
  • těstoviny vyrobené z žitné mouky;
  • některé druhy zeleniny (kromě hlíz);
  • citron a grapefruit;
  • nízkotučné mléčné výrobky;
  • zelené.

Na základě těchto produktů je naplánováno zdravé a chutné menu, u kterého sušení nebude tak vyčerpávající úkol. Nezapomeňte na malé množství rostlinného tuku – může to být několik lžic olivového nebo lněného oleje denně. Během období sušení budete muset vypít přibližně 2-2,5 litru denně (v závislosti na váze dívky). Může to být minerální voda, zelený čaj s citronem, stejně jako zázvorové a bylinkové čaje.

ČTĚTE VÍCE
Proč si nemůžeš oholit hlubokou oblast bikin?

Vezměte prosím na vědomí, že přechod na nízkosacharidovou dietu by měl být prováděn postupně, po předběžné přípravě. Několik týdnů před řezáním zkuste změnit svůj jídelníček. Nejezte nezdravá jídla, úplně se vzdejte sladkostí a rychlého občerstvení. Snažte se rozdělit denní množství jídla na malé porce, zvykněte si tělo na frakční jídla, která se stanou základem bezbílkovinové a bezsacharidové diety.

Sušení v prvním týdnu zahrnuje snížení počtu sacharidů na 2 g na 1 kilogram tělesné hmotnosti. Jezte malé porce každé 2-3 hodiny, mezi nimi malé občerstvení. Dále snižujte počet sacharidů, dokud jejich počet nedosáhne 0,5 g na 1 kilogram hmotnosti. Bude to trvat 2 týdny. Během následujících 2 týdnů postupně obnovte množství sacharidů ve vaší každodenní stravě. Pět týdnů této diety v kombinaci s cvičením zaměřeným na trénink nohou a hýždí poskytne požadovaný výsledek.

Tréninkový program během sušení

Silový trénink pro dívky na vysušení nohou a hýždí by měl být souborem cvičení, které jim umožní pracovat právě s těmito svalovými skupinami. Cvičení pro jiné svalové skupiny by mělo zabrat minimum času, aby nasměrovalo tělesné síly k dosažení konkrétního cíle, kterým je vysušení spodní části těla. Poměrně mnoho cvičení pro nohy a hýždě však současně ovlivňuje horní část těla, zejména pokud jde o základní cvičení.

Níže uvádíme přibližný seznam cvičení, pomocí kterých můžete pracovat se svaly nohou a hýždí. Více o technice jejich provádění se dozvíte ve videu na webu.

Barbell Squats

Při provádění tohoto cvičení je nutné provést určité úpravy obvyklého algoritmu, abyste se mohli soustředit na pumpování stehna. Kromě toho je nutné věnovat čas propracování „základu“ cvičení, což vám v budoucnu umožní změnit přístup k jeho provádění.

Cvičení byste tedy měli provádět s posunem na jednotlivé svalové skupiny takto.
Zaujměte výchozí pozici – chodidla položte na šířku ramen, záda udržujte přirozená, chodidla vůči sobě otočená o 60 stupňů, lopatky posunuté, tyč je na úrovni horní části trapézu.
Cvik začněte abdukcí pánve s paralelním náklonem těla a pokrčením kloubů nohou. Specifickým rozdílem mezi cviky je amplituda dřepu. Důležité je sedět co nejníže s unesenou pánví a prohnutými zády. Pokud během procesu cítíte, jak se svaly na zadní straně stehna napínají, pak je cvičení provedeno správně. Cvičení provádějte pravidelně v období sušení a hýždě se skvěle procvičí, stejně jako boky.

ČTĚTE VÍCE
Jak se zmenšují rty?

Cvičení s činkami

Tyč pro dívky lze při výše popsaném cvičení nahradit činkami. Tímto způsobem lze zvýšit pracovní hmotnost, aniž byste potřebovali pomoc pozorovatele. Výhodou činek je navíc možnost provádět cvik doma bez dohledu trenéra.

Cvičení doma s činkami prostřednictvím videa vám umožní získat požadované zatížení svalů nohou, stehen a hýždí bez dalších návštěv posilovny. Kromě dřepů s činkami je potřeba provádět mrtvé tahy a tradiční výpady. Existuje několik možností mrtvého tahu: styl sumo, tradiční a s rovnými nohami. První možnost pomůže zatížit vnitřní povrch stehen a hýždí, druhá možnost vám umožní důkladně procvičit všechny svaly hýždí a stehen, třetí – zadní část hýždí a stehen.

Plíce

Výpady s činkami jsou dobrou volbou pro procvičování svalů stehen, nohou a hýždí. Pro dosažení maximální zátěže během cvičení byste měli přenést těžiště na patu nohy pohybující se dopředu. Zátěž můžete dodatečně zvýšit, pokud si pod nohu umístíte nějaký předmět (činková deska, nášlapná plošina). Vždy se můžete dozvědět více o procesu sledováním tematického videa na webu.

Počet opakování a hmotnost činek v každém jednotlivém případě jsou vybírány individuálně na základě osobních údajů dívek a úrovně jejich fyzické zdatnosti.

Lis na nohy

K dosažení svého cíle můžete použít cvičební zařízení. Díky nim bude možné získat efektivnější zatížení ve srovnání s použitím volných závaží.

Dřepy pomocí stroje

Napumpovat nohy a hýždě při sušení můžete pomocí posilovacích strojů, které vám umožní roztáhnout a zavřít nohy, provádět tlaky nebo zdvihy. Cvičení na bench pressu můžete provádět ze dvou pozic – s rozkročenými chodidly (pro vnitřní stranu stehen a hýždí) a s úzkými chodidly (pro zadní stranu hýždí a stehen).

Při provádění cviků na nohy a hýždě je třeba věnovat zvláštní pozornost také napumpování lýtkových svalů, na které je vhodný speciální posilovací stroj.