• Sebeláska: oslavte se
  • Je to pro lásku
  • peptidy
  • Biohacking kůže

Miranda Kerr dnes slaví 36. narozeniny, ale kdo může říct. Model vypadá úžasně! Povídáme si o tajemství její štíhlosti. Miranda věří, že správná výživa a jóga prodlužují mládí.

Když si vzpomeneme na celebrity proslulé svými neuvěřitelně zdravými návyky, jedna z prvních se vybaví Miranda Kerr, kterou svým přísným životním stylem předčila snad jen Gwyneth Paltrow.

Australská modelka věří, že správná výživa, zdravý postoj ke svému tělu, pravidelné cvičení a meditace jsou klíčem k mládí a správná péče o obličej a tělo pomáhá udržovat zdravou a krásnou pleť.

Miranda Kerr dnes slaví své 36. narozeniny, na jejichž počest jsme se rozhodli promluvit tajemství modelčiny štíhlosti.

Přejděte na veřejnost v Instagram

Dieta Miranda Kerr

Není žádným překvapením, že získat tělo jako Miranda Kerr vyžaduje hodně tvrdé práce. Miranda nemá ráda vyčerpávající cvičení a raději drží dietu s minimálním obsahem cukru. Pravda, nedrží žádnou konkrétní dietu, její filozofie je 80/20. To znamená, že 80 % její stravy tvoří zdravé potraviny, 20 % je to, po čem její srdce touží.

Kerr pro Vogue Australia řekla, že den začíná horkou vodou a citronem, po které následuje zelený džus nebo smoothie, po kterém následuje snídaně: vejce nebo avokádo na bezlepkovém toastu. Za pár hodin bude mít v jídelníčku chia semínka, goji a zelené smoothie s kakaem. Modelka se také s Body & Soul Australia podělila o to, že takto vypadá její typická snídaně.

Přejděte na veřejnost v Instagram

Chcete vědět, co jí modelka během dne? Miranda se velkoryse podělila o tajemství svého dokonalého těla se Style Caster. Takže tady je její každodenní strava spolu s některými tajemstvími výživy.

„Dodržuji vyváženou stravu. Takhle vypadá můj jídelníček.

  • Snídaně: avokádo na bezlepkovém toastu a šálek čaje Earl Grey, který piji v 7 hodin ráno.
  • oběd: grilovaný losos se salátem (nadrobno nakrájený špenát, kopr, zelené olivy, rajčata a mrkev s dresinkem z citronové šťávy). Obědvám ve 12:30.
  • večeře: smažené kuře se zeleninou a sklenka bio vína v 18:30.
  • Svačina: lněné sušenky s kozím sýrem a solí.
ČTĚTE VÍCE
Je možné obarvit hnědé vlasy na blond?

Moje oblíbená zdravá svačina: Mořská řasa.

Tři ingredience, které jsou vždy v mé kuchyni: kokosový olej, citrony a česnek.

Můj charakteristický pokrm: Grilovaná ryba nebo kuře s jemně nakrájeným salátem – jednoduché, chutné a výživné!

Moje oblíbené smoothie: Dělám zelené smoothie, které je alkalizující, bohaté na živiny a bohaté na vitamíny a minerály. Můj recept je: obyčejná kokosová voda (nebo půl hrnku vody), půl hrnku kozího nebo mandlového mléka, jedna lžíce prášku acai, jedna lžíce goji bobule, jedna lžíce spiruliny, jedna lžíce kakaového prášku, jedna lžíce maca prášku, jedna lžíce chia semínka, jedna polévková lžíce veganského proteinového prášku, jedna polévková lžíce kokosového oleje. Všechny ingredience rozmixujte v mixéru a vychutnejte si.

Jediná věc, kterou bych nikdy nejedl: geneticky modifikované potraviny nebo cokoli, co nebylo eticky vypěstováno.”

Takto vypadá přibližný jídelníček Mirandy Kerr. Držela se toho, když byla těhotná se svým druhým dítětem, a trvá to dodnes, když čeká třetí dítě.

Když přijde na to, dopřát si něco chutného, ​​její trenérka řekla magazínu Women’s Health: „Věřte tomu nebo ne, říkám svým klientkám, aby jedly jednou nebo dvakrát týdně hořkou čokoládu nebo zmrzlinu, aby se nesrazily.“ se správnou výživou. . Tyto požitky usnadňují každodenní dodržování zdravé stravy.“

Modelka pro Your Fitness řekla: “Někdy se nemůžete vyhnout tomu, abyste snědli něco, co není moc zdravé, ale většinu času se snažím dělat chytrá rozhodnutí, abych se nestresovala, když sním něco nezdravého.” Jednou také pro Body & Soul přiznala, že neodolala originálnímu dezertu své babičky, dortu pavlova.

Cvičení Mirandy Kerr

Miranda řekla Royal Albert, že její oblíbenou formou cvičení je jóga. Od 17 let cvičí jógu, ale často se věnuje i pilates, jelikož jóga jí pomáhá zůstat v harmonii sama se sebou a pilates jí pomáhá udržovat tělo v dokonalé kondici. Na svém osobním Instagramu modelka pravidelně sdílí obrázky nebo videa ze svých cvičení.

Snídaně je podle odborníků na výživu hlavním jídlem dne. První jídlo by vás mělo nabít energií, vitamíny a dobrou náladou. Vydatná snídaně vám také pomůže vyhnout se přejídání během dne. Mnoho supermodelek se této zásady dlouho drží. Prozradíme vám, co snídají dívky, které dobývají světová pódia.

ČTĚTE VÍCE
Jak rozeznat originál od falešného Kamenného ostrova?

Heidi Klum

Německá supermodelka Heidi Klum dodržovala New York Diet Davida Kirsche po mnoho let. Snídaně je povinnou součástí tohoto výživového programu. Hollywoodský fitness trenér radí nepřetěžovat žaludek před spaním, ale určitě se ráno pořádně najíst.

Svůj den můžete začít výživnými proteinovými potravinami, čerstvým ovocem, zeleninou a zeleným čajem. Obsahuje stejné množství kofeinu jako šálek kávy, takže skvěle povzbudí a navíc aktivuje metabolismus.

„Miluji širokou škálu snídaní. Může to být míchaná vejce se špenátem, cibulí a petrželkou, smoothie se superpotravinami nebo jen ovesná kaše s kávou. Monotónnost je nuda, takže se snažím každý den aktualizovat svůj jídelníček. Jediným neotřesitelným pravidlem je sklenice teplé vody nalačno,“ podělila se o své preference Heidi Klum v rozhovoru pro magazín Women’s Health.

Rosie Huntington-Whiteley

Rosie Huntington-Whiteley také začíná svůj den tím, že zůstává hydratovaná. Ráno vypije minimálně litr vody. Modelka jí podle systému přerušovaného půstu 14/10 a první jídlo je v 8:00. Obvykle se skládá z čerstvých zeleninových salátů, šťáv a libových bílkovin.

„Snídaně je velmi důležitá, nastaví mě na celý den. Dodržuji zdravou stravu, takže ráno obvykle jím vařená vejce nebo míchaná vejce se špenátem, klíčky s toastem a téměř vždy piji zelený džus,“ řekla Rosie v rozhovoru pro Harper’s Bazaar.

Oblíbeným ranním nápojem modelky je matcha latte se sójovým mlékem. Dodává energii, zrychluje metabolismus a zlepšuje imunitu.

Miranda Kerrová

Miranda Kerr často dopřává sobě a svému synovi k snídani zdravé palačinky. Připravují se bez přidání mouky nebo cukru, jen z ovesných vloček, banánu a dvou vajec. Modelka také ráda ráno připravuje čerstvé smoothie a čaj matcha.

„Můj den začíná sklenicí horké vody s citronem – stimuluje trávicí systém. Poté obvykle piji smoothie z kapusty, špenátu, okurky a celeru a pak jím vejce a avokádo nebo ovesné vločky. Když budu mít čas, můžu uvařit quinou,“ poznamenal Kerr v rozhovoru.

Miranda má dokonce vlastní značku přírodních doplňků výživy Kora Organics. Kromě toho firma vyrábí hotové směsi pro přípravu matcha.

Emily Ratajkowski

Modelka v 29 letech nedrží přísnou dietu a občas si dovolí sníst něco chutného, ​​ale pro svou postavu nepříliš zdravého – třeba muffiny nebo croissanty. K snídani preferuje kávu a sladké pečivo.

ČTĚTE VÍCE
Co odráží rukopis?

„Každé ráno zajdu do Blacktop Coffee a k snídani si objednám sušenky Quin Amann spolu s černou kávou. Je velmi důležité dopřát si nějaké požitky, ale zároveň přemýšlet o tom, co jídlo obsahuje a co přesně jíte,“ říká Ratajkowski.

Kouin-amann (francouzsky: „kouing-amann“) je francouzské listové těsto s křupavou karamelovou kůrkou. Příliš se nepodobá snídani modelky, ale pravděpodobně vám brzy ráno udělá skvělou náladu.

Coco Rocha

Kanadská modelka Coco Rocha po narození své nejstarší dcery přešla na intuitivní stravování. Snaží se naslouchat signálům svého těla a dovoluje si vše, co opravdu chce, beze strachu, že si zničí postavu. K snídani supermodelka většinou připravuje smoothie, zeleninové saláty a míchaná vajíčka s toastem.

“Myslím, že musíme jíst to, co bude dobré teď, v konkrétní chvíli, pro naše blaho.” Osobně miluji zelené saláty, ale také miluji hamburgery, mám rád špagety a lehká smoothie, která jsou dobrým začátkem dne. Jedním z nejchutnějších je podle mě banán. K banánu přidám jogurt, pomerančový džus, avokádo a špenát. Můžu přidat i lesní ovoce: jahody, třešně, borůvky,“ podělila se Rocha o své oblíbené recepty v rozhovoru.

Přístupy k výživě mohou být různé – ani supermodelky nemají univerzální recept. Je důležité dodržovat správný a vyvážený jídelníček, ale měli byste poslouchat své vlastní tělo a občas se hýčkat.