• Sebeláska: oslavte se
  • Je to pro lásku
  • peptidy
  • Biohacking kůže

Cvičení Kengo Jump je vynikající fitness možností pro ty, kteří jsou unaveni nevýrazným cvičením v tělocvičně. Pokud se snažíte zhubnout, je na čase zkusit zařadit do svého života fitness kangoo jumps. Zábavné „klokaní skákání“ originálním způsobem tonizuje svaly, podporuje hubnutí a přitom nemá prakticky žádné kontraindikace.

Kangoo skoky – není to nový trend ve fitness, ale již docela milují dívky. Prozradíme vám, co je to fitness Kengo Jump, zda díky Kengo Jump zhubnete, jak si vybrat tenisky Kengo Jump a jak správně vést lekce Kengo Jumps.

ДKengo jumping: jaký druh tréninku to je?

Kangoo Jumps je ochranná známka a registrovaná značka pro fitness boty a fitness programy, které jsou určeny pro sportovní aktivity s použitím speciálních bot s pružinovou podrážkou.

Legrační boty s elipsovitým pružinovým mechanismem byly vyvinuty ortopedy pro rehabilitaci pacientů po úrazech kolene. boky и zadní . Právě boty jsou zaměřeny na obnovu a posílení svalů, zpevnění těla a zvýšení jeho odolnosti. Boty Kangoo Jumps mají pružnou podrážku, která nositeli umožňuje doslova skákat a odrážet se od země. Poskytují odpružení a zvyšují efektivitu vašeho tréninku tím, že snižují stres na vaše klouby a změkčují šok. Když nosíte Kangoo Jumps, každý váš krok se stává snadnějším a méně nebezpečným.

Kangoo Jumps vám umožní provádět různé fyzické aktivity, včetně běhu, chůze, aerobiku, tance a dalších typů cvičení. Získaly si oblibu ve fitness průmyslu jako alternativa k tradičnímu kardio tréninku, nabízí nižší zátěž kloubů a větší aktivaci svalů.

Použití Kangoo Jumps může pomoci zlepšit kardio fitness, koordinaci, sílu a vytrvalost. Mohou být také použity pro rehabilitační účely, napomáhající zotavení po zranění nebo operaci.

Kangoo Jumps není jen bota, ale také celý fitness program, který nabízí speciálně navržené kardio cvičení s použitím těchto bot. V rámci tréninkového programu mohou instruktoři vést skupinové lekce, kde mohou účastníci trénovat zábavným a efektivním způsobem pomocí Kangoo Jumps. Tréninky Kengo jump obsahují prvky aerobiku, tance a posilování, skoky Kengo modelují ideální postavu, utahování hýždí , stehna a břicho a také celé tělo elastické.

ČTĚTE VÍCE
Jaký čaj stahuje póry?

Dnes jsou podivná skupinová cvičení s aktivní hudbou v botách uznávána jako jedna z nejúčinnějších metod kardio tréninku, která postihuje všechny svalové skupiny. Faktem je, že pružinový systém boty absorbuje 80 % nárazu a odraz vám pomůže spálit o 20 % více kalorií než při chůzi, skákání nebo běhu v běžných teniskách. V důsledku toho naše tělo za 40 minut (průměrná doba trvání tréninku) spálí v průměru 700-1000 kilokalorií. Kromě modelování ideální postavy má kengo jump pozitivní vliv na celkové zdraví tělo jako celek.

Na první pohled podivná skupinová cvičení s aktivní hudbou v holínkách jsou uznávána jako jedna z nejúčinnějších metod kardio tréninku, postihující všechny svalové skupiny. Faktem je, že patentovaný pružinový systém boty absorbuje 80 % nárazu a odraz pomáhá spálit o 20 % více kalorií než chůze, skákání nebo běh v běžných teniskách. V důsledku toho naše tělo za 40 minut (průměrná doba trvání tréninku) spálí v průměru 700-1000 kilokalorií. Kromě modelování ideální postavy má kengo jump pozitivní vliv na celkové zdraví tělo jako celek.

Kengo Jump: klady a zápory

Výhody tréninku skoku kengo.

  1. Vhodné pro všechny bez výjimky. Kengo jumping mohou cvičit i ti, kteří utrpěli vážná poranění pohybového aparátu, protože speciální boty snižují dopad na kosti o 50 % a dopad na bederní páteř asi o 20 %.
  2. Kengo jump nezraňuje klouby a svaly (jako většina sportů a tréninků na tvrdém povrchu), ale naopak posiluje pohybový aparát díky tlumení nárazů ve speciální obuvi.
  3. Trénink vytváří krásné držení těla a zabraňuje prohýbání při sezení.
  4. Intenzivní tréninkové systémy rozvíjejí dýchací systém a pomáhají tělu učit se správně nadechnout vzduch je ve stresu.
  5. Tréninkový systém Kengo Jumps zlepšuje krevní oběh a podporuje lepší distribuci kyslíku po celém těle. Proto zajišťuje výbornou činnost všech orgánů našeho těla.
  6. Hodinový trénink v botách Kengo jumps zlepšuje koordinaci pohybů.
  7. Cvičení zlepšuje vaši klidovou rychlost metabolismu, což znamená, že v hodinách po tréninku spálíte více kalorií. Toto pravidlo však funguje pouze v případě správná strava.
  8. Cvičení využívá svaly celého těla. V souladu s tím jeden trénink pomáhá zpevnit a posílit celé tělo.
  9. Kengo jump zlepšuje činnost kardiovaskulárního systému.
  10. Intenzivní cvičení odstraňuje přebytečnou tekutinu z tkání a zabraňuje chronickým otokům nohou, paží a obličeje.
  11. Podle lékařského výzkumu snižuje kengo jump hladinu cholesterolu a triglyceridů v krvi.
  12. Vysoká aktivita a neustálé skákání uvádějí tělo do stresu a podporují rychlou obnovu tkání (omlazení celého těla!).
  13. Kengo skoky zlepšují koordinaci a vytrvalost těla.
  14. Cvičení zlepšuje reakci mozku na vestibulární systém ve vnitřním uchu, zlepšuje rovnováhu.
  15. Kengo Jumps poskytuje úlevu od bolesti krku a zad, bolesti hlavy a dalších bolestí způsobených nedostatkem pohybu.
  16. Zlepšuje trávení a pomáhá vylučovat toxiny z těla.
  17. Umožňuje hlubší a snadnější relaxaci a zlepšuje kvalitu spánku.
  18. Vede k lepší duševní výkonnosti díky tomu, že trénink dodává správné množství kyslíku a prospěšných mikroelementů.
  19. Snižuje únavu a menstruační potíže u žen.
  20. Hodiny Kengo jump jsou zárukou skvělé nálady jak při tréninku, tak i po jeho skončení.
ČTĚTE VÍCE
Jak se zbavit rozšířených pórů v kosmetologii?

Existují také některé potenciální nevýhody, které stojí za to si uvědomit.

  1. Vysoké namáhání kloubů. Kengo Jumping zahrnuje intenzivní skákání a vysoce intenzivní cvičení, která mohou hodně zatěžovat vaše klouby, zejména kolena a kotníky. Pokud máte problémy s klouby nebo máte v minulosti zranění, trénink Kengo Jump může tyto problémy zhoršit.
  2. Vzhledem k intenzitě a rychlému tempu tréninku Kengo Jump je zvýšené riziko zranění, zvláště pokud nemáte sílu a flexibilitu na správné provedení cviků. Nesprávná technika skákání může vést k vykloubení, podvrtnutí nebo jinému zranění.
  3. Kengo Jump vyžaduje dobrou fyzickou zdatnost a sílu k bezpečnému a efektivnímu provádění cvičení. Pokud jste začátečník nebo nemáte dostatečnou úroveň kondice, mohou být tyto tréninky příliš obtížné a mohou vést k přepětí nebo zranění.
  4. Kengo Jump se zaměřuje především na skoky a vysoce intenzivní cvičení. To znamená, že tréninky mohou být relativně monotónní a nemusí nabízet tolik rozmanitosti ve cvičení jako jiné formy tréninku.
  5. Pokud je vaším cílem zvýšení svalové hmoty nebo zlepšení síly, Kengo Jump nemusí být tou nejúčinnější volbou. Tato forma tréninku je více zaměřena na zlepšení vytrvalosti a kardio fitness.

Přihlaste se k odběru našeho Kanál YouTube a nenechte si ujít nejužitečnější video materiály z centrum krásy!

    #
  • Kangoo skoky,
  • skok kengo,
  • výhody tréninku skoku kengo,
  • co je kengo skok,
  • efektivní tréninkové systémy,

Dříve nebo později každý přijde na touhu zpestřit si fitness rutinu. A sportovní kluby je vždy mají čím překvapit; na CrossFit, cyklistiku, HIIT, Zumbu a Tabatu si teprve zvykli, když si velkou oblibu získal nový směr – Kangoo Jumps. Jedná se o jednoduchý, bezpečný a účinný tréninkový systém založený na skákání, který se provádí ve specializované obuvi. Ale nejdřív.

Jaké jsou tréninky Kangoo Jumps?

Kangoo jumps je z angličtiny přeloženo jako „klokaní skoky“ a tréninkový systém plně odpovídá svému názvu. Ti, kteří cvičení vyzkoušeli, jej přirovnávají k běhání na trampolíně.

To je realizováno prostřednictvím bot, které byly vyvinuty a licencovány v polovině 90. let. Zpočátku byly boty používány k rehabilitaci zraněných sportovců, ale v roce 1996 tento koncept přehodnotil německý instruktor aerobiku Daggy Meis, který přišel s nápadem využít je v tréninkovém procesu. První cvičební program se jmenoval „klokanka“, protože skákání v kombinaci s klasickou zátěží způsobilo právě takovou asociaci.

ČTĚTE VÍCE
Co to znamená, když máte na špičce jazyka pupínek?

O pár let později si programu se skokany na nohách všimla Americká asociace aerobiku a fitness, která jej doplnila a zdokonalila. Poté si kurzy Kangoo Jumps získaly širokou popularitu po celém světě.

Co je součástí tréninkového procesu?

Výuka probíhá ve skupině za doprovodu rytmické hudby. Na každém tréninku je instruktor, který ukazuje pohyby a sleduje techniku ​​jejich provádění.

Jako každá sportovní aktivita vše začíná rozcvičkou, poté se provádí hlavní část sestávající především z prvků aerobiku, tvarovacích a kardio cvičení jako je skákání a běh na místě, kývání rukama a nohama a dřepy. To zahrnuje také silové zatížení, protože každá bota váží 1,5-2 kg, což slouží jako dobrý zátěžový prostředek; někdy se pro paže používají činky. Vše končí zádrhelem. Lekce obvykle trvá od 40 minut do hodiny.

Fitness kluby poskytují boty na cvičení, ale mnoho lidí dává přednost nákupu Kengo jumps pro osobní použití. Jejich cena se pohybuje od 1000 do 2000 UAH. Je třeba mít na paměti, že potřebují neustálou kontrolu a prevenci.

Čím jsou boty Kangoo Jumps výjimečné?

Přestože skákací boty kengo vypadají docela futuristicky, mechanismus je ve skutečnosti docela jednoduchý. Připomínají válečky, ale místo koleček je na podrážce připevněn speciální pružinový mechanismus ve tvaru elipsy.

Boty, které se dnes používají k tréninku, se objevily díky několika vynálezcům. Jako první myšlenku rozvinul a v roce 1985 podal patent G. Lechtman, kanadský vědec ruského původu. Dokument ukázal systém odrazu, který nakonec použil k vytvoření značky a produktů Exerlopers v roce 1990.

Existují také informace, že paralelně s tím pracoval na podobném nápadu japonský vynálezce Yoshiro Nakamatsu, který má více než 3 tisíce patentů. Jedna z nich patřila botě s pružinami s názvem PyonPyon, na kterou v roce 1989 dostal doklad.

V roce 1993 na jedné ze sportovních výstav viděl Denis Neville neobvyklé boty, které se rozhodly model vylepšit. S pomocí francouzského studia průmyslového designu, které dříve pracovalo pro značku Salomon, vylepšil některé mechanismy a v roce 1994 podal patent, který obdržel o 2 roky později.

Skákací boty Kengo byly původně vyvinuty pro rehabilitaci pacientů zotavujících se z poranění kolen, kyčlí a zad.

ČTĚTE VÍCE
Jak dlouho trvá plastická masáž obličeje?

V roce 1995 byla provedena řada vědeckých studií, které odhalily mnoho výhod inovativních bot. Boty jsou například vybaveny systémem pružinových desek tlumících nárazy, které při kolizi s podlahou nebo zemí snižují zatížení kloubů o 80 %. To znamená, že přebírají většinu dopadu, což zajišťuje bezpečný trénink.

V roce 1998 se objevily Kangoo Jumps pro děti. A v roce 2004 výrobci uvolnili modely pro obézní lidi, takže na kurzy mohl chodit kdokoli. Jumpery jsou vhodné pro cvičení uvnitř i venku. S nimi můžete provádět cvičení pro jakoukoli svalovou skupinu, některé se dokonce používají k běhání.

Mnoho lidí se diví, jak jsou stabilní a zda je možné do nich spadnout. Fitness boty mají poměrně širokou a plochou podrážku, která je opatřena protiskluzovou gumou, která zajišťuje rovnováhu.

Výhody tréninku Kengo Jump

Souhlasíte, tréninkový systém vypadá docela neobvykle a dokonce zábavně. Má to opravdu nějaký přínos a co to je?

  1. Fitness Kangoo Jumps si může užít každý. Sestava cvičení je vhodná jak pro děti od 6 let, tak pro lidi v důchodovém věku. Kondiční úroveň nehraje roli.
  2. Systém vám pomůže spálit dvakrát tolik kalorií. Za hodinu lekcí můžete strávit až 1000 kilokalorií.
  3. Kromě redukce tělesného tuku bude bonusem současné procvičování celého těla. Trénink především pomáhá posilovat svaly břicha, hýždí, stehen a nohou.
  4. Cvičení pomáhá zlepšit držení těla, posiluje stabilizační svaly a zlepšuje prokrvení meziobratlových plotének.
  5. Pružinový mechanismus boty funguje jako tlumič nárazů, díky čemuž je trénink bezpečný pro klouby a šlachy. Švýcarská studie Kangoo Jumps navíc zjistila, že nošení bot snížilo náraz na holenní kost o 50 % a náraz na bederní páteř přibližně o 20 %.
  6. Lekce zlepšují koordinaci, vytrvalost a vestibulární systém.
  7. Pravidelné cvičení pomáhá posilovat kardiovaskulární systém.
  8. Jedná se o příjemnou a neobvyklou formu fyzické aktivity, která vám pomůže zpestřit vaši fitness rutinu a najít podobně smýšlející lidi.

Kontraindikace pro Kangoo Jumps

Přestože cvičení má mnoho výhod, není pro každého.

Za prvé, musíte trénovat výhradně s oficiálně licencovanými instruktory Kangoo Jumps. Musí mít příslušný certifikát. Děje se tak, aby se zajistilo, že návštěvníci absolvují bezpečné a efektivní školení s přihlédnutím k vlastnostem specializované obuvi, protože jejich nesprávné použití může vést ke zranění.

ČTĚTE VÍCE
Jaký druh kokosového oleje lze použít na vlasy?

To může být usnadněno příliš velkým množstvím stejného typu tréninku, protože zatěžuje stejné svaly a šlachy, nedostatečné zahřátí těla před cvičením, technické chyby během tréninku, například nesprávné dopady nebo příliš roztažení nohou široký.

Podle výzkumů jsou nejčastější příčinou stížností problémy s kolenními klouby. Pomocí 3T MRI vědci pozorovali 18 lidí aktivně zapojených do Kangoo Jumps. Nejčastějšími patologiemi byly edém kostní dřeně, tendinopatie m. quadriceps, gastrocnemius a m. čéšky, stejně jako poškození chrupavky v patelofemorálním kloubu.

Kdo by se měl vyhnout tréninku Kangoo Jumps?

  • Lidé s kardiovaskulárními chorobami, hypertenzí a cukrovkou.
  • Ti, kteří mají onemocnění pohybového aparátu nebo prožívají exacerbaci starých zranění.
  • Cvičení s vysokou intenzitou je u těhotných žen kontraindikováno.