Voda přináší tělu velké výhody a bez ní člověk nemůže dlouho žít. Pokud odmítnutím jídla dokážete přežít poměrně dlouhou dobu – až 30 dní, pak bez tekutiny je maximální doba asi 8 dní. Tělo potřebuje vodu z nějakého důvodu, protože se z ní skládá ze 70 %. Podle anatomie obsahuje plicní tkáň až 90 % vody, až 80 % v krvi, až 75 % v mozkové tkáni a až 24 % v kloubech. I ta nejhustší tkáň – zubní tkáň – obsahuje 0,2 % vody. Pro vlastní zdraví a plnohodnotný zdravý život musí člověk denně zkonzumovat určité množství tekutin, a to mluvíme o čisté vodě, nikoli o sladkých limonádách, kávě a čaji.

JAKOU ROLI HRAJE VODA V TĚLE?

  • pomáhá při vstřebávání potravy a normalizaci trávicího procesu;
  • zajišťuje volný krevní oběh, snižuje viskozitu krve a zásobuje orgány kyslíkem a živinami;
  • odstraňuje z těla soli a toxiny;
  • zlepšuje funkci mozku;
  • podílí se na termoregulaci, udržuje normální tělesnou teplotu;
  • udržuje aktivní metabolismus a stabilní tělesnou hmotnost;
  • zlepšuje pohyblivost kloubů;
  • udržuje pleť mladistvou a zdravou.

Ze všeho výše uvedeného vyplývá, že lidé bez vody prostě nemohou žít. Pokud pijete málo tekutin nebo je přestanete pít úplně, tělo bude velmi trpět a spolu s ním budou trpět všechny orgány.

CO SE STANE, KDYŽ JE VODY NEDOSTATEK

Na příkladu zeleniny a ovoce můžete vidět, co se stane, když voda opustí tělo. Například stojí za to pozorovat, jak se hrozny mění v rozinky – plody se zvrásňují a vysychají. Totéž je obecně s lidmi, jen nedostatek vody má ještě negativnější reakci.

Nejprve se spustí proces narušení rovnováhy voda-sůl. Vede k tvorbě kamenů v močovém měchýři a ledvinách a negativně ovlivňuje klouby.

Nedostatek tekutin výrazně zvyšuje riziko vzniku artrózy a artritidy. Tkáň chrupavky totiž nedostává své normální množství vody a stává se nadměrně hustou a ztrácí svou pružnost. Snižuje se množství synoviální tekutiny, která se skládá převážně z vody a je zodpovědná za „mazání“ kloubů.

Pokud pijete málo, zvyšuje se viskozita krve. A to je nebezpečné s následky jako trombóza, mrtvice, infarkty, křečové žíly, tvorba hemoroidů.

Nedostatkem tekutin v těle trpí i trávicí soustava. Produkce trávicích enzymů se zpomaluje, gastrointestinální trakt nefunguje tak aktivně jako dříve. Díky tomu se potrava zadržuje v žaludku, kvasí a v důsledku toho se v gastrointestinálním traktu objevují zánětlivé procesy. Často je příčinou chronické zácpy nedostatečné množství tekutin v těle.

ČTĚTE VÍCE
Jak se zbavit váčků pod očima po 50 letech?

Žaludeční šťáva se stává příliš koncentrovanou; často to znamená onemocnění, jako je gastritida s vysokou kyselostí a žaludeční a dvanáctníkové vředy.

Vzhled člověka se také zhoršuje, a to není překvapující. Kůže se velmi mění – zmatní, ztrácí elasticitu, ztenčuje se a stává se vrásčitou, rychle podléhá procesu stárnutí. Člověk, jehož tělo nemá dostatek vody, se vyznačuje unavenou a nezdravě šedožlutou pletí.

KOLIK VODY TĚLO POTŘEBUJE?

Pít vodu potřebujete nejen pro udržení normálního fungování těla. Vysoce kvalitní a čistá tekutina je nezbytná v procesu hubnutí. Kolik vody tedy potřebujete a jak správně pít?

Pro normální fungování všech orgánů a systémů potřebuje člověk každý den v průměru 2 litry vody denně. Potřebná denní dávka vody je 30-50 ml vody na kilogram hmotnosti. Pokud vezmeme střed jako 40 ml a spočítáme objem pro osobu vážící 60 kg, vyjde nám, že bude každý den potřebovat 2 400 ml vody.

Často člověk udělá velkou chybu – hubne a omezuje se nejen v jídle, ale zapomíná i na tekutiny. To je nejen škodlivé, ale také nebezpečné pro tělo. Kromě toho musíte vědět, kolik vody je potřeba při hubnutí.

JAK PÍT VODU, ABYSTE Zhubli

Pokud hubnete, musí být ve vaší stravě přítomny tekutiny, musíte pít vodu. To pomůže nejen shodit přebytečná kila, ale také si udržet krásnou pleť, zdravé nehty a vlasy a svěží pleť. Voda účinně pomáhá při hubnutí, je důležité ji správně používat.

Faktem je, že dehydratované buňky se méně pravděpodobně účastní výměny energie a úroveň metabolismu (metabolismu) se snižuje. Výsledkem je, že člověk bude muset vynaložit více úsilí, aby shodil přebytečnou váhu. Voda je totiž zodpovědná za syntézu a rozklad, energetické reakce, které rozkládají tuk.

  • Pokud ráno nalačno vypijete 2 sklenice vody pokojové teploty, tělo nastartuje aktivní metabolický proces a energetický metabolismus, vyloučí toxiny.

Tato norma pomáhá spotřebovat 24 kcal: přesně tolik se vynakládá na absorpci tekutiny. Možná to není mnoho, ale je to velmi dobrý začátek a v kombinaci s dalšími akcemi vám pomůže rychleji shodit přebytečná kila. Pokud je v těle nedostatek vody, dochází ke stagnaci tekutin v tkáních, otokům a nadváze.

ČTĚTE VÍCE
Co dělat, když je permanentní make-up příliš světlý?

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA

Někoho to možná překvapí, ale ke správnému hubnutí je potřeba vypít potřebné množství vody. Pro co nejoptimálnější výhody při hubnutí byste tedy měli dodržovat několik základních kritérií, jak správně pít:

  • pít na lačný žaludek: je velmi účinný a měl by se stát zvykem. Pokud nemáte rádi obyčejnou vodu, můžete přidat lžíci medu pro chuť nebo vymačkat trochu citronové šťávy;
  • Nemusíte pít hodně vody najednou, pijte ji po malých doušcích: tekutina se tak lépe vstřebává do těla a nedochází k přetěžování ledvin a jater. Pomalým pitím tekutiny uhasíte žízeň účinně a dlouhodobě. Pokud je to možné, můžete použít speciální trubky;
  • Nepleťte si žízeň s hladem, a to se u lidí stává poměrně často. Abyste se vyhnuli zbytečným jídlům, měli byste si každých 15 minut dát doušek vody;
  • Na teplotě kapaliny záleží, a ne nedůležitě. A pokud chcete pít studený, neměli byste to dělat. Studená voda se špatně vstřebává gastrointestinálním traktem. Mnohem výhodnější je kapalina při pokojové teplotě. Uklidňuje žaludek, zmírňuje hlad;
  • Sklenice vody vypité 20 minut před jídlem výrazně snižuje chuť k jídlu. Díky tomu toho moc nesníte a nepřiberete kalorie navíc.

Dodržováním všech těchto jednoduchých doporučení můžete zhubnout rychleji a efektivněji, a co je nejdůležitější, bez újmy na zdraví. Je důležité nezapomínat, že byste měli pít pouze čistou, neperlivou vodu.

Problém s nadváhou je ve většině případů řešitelný a ne vždy to vyžaduje vážná opatření. Příliš agresivní přístup může tělu ublížit, v důsledku čehož se k váze přidají další problémy spojené s narušením fungování různých orgánů. Abyste tomu zabránili, můžete se uchýlit k integrovanému přístupu pomocí jemnějších metod. Jednou z těchto metod, která je jednoduchá a prospěšná, je dieta zahrnující pitnou vodu.

Proč je voda užitečná?

Bez tekutiny se člověk neobejde a pro zajištění normálního fungování vnitřních orgánů ji musí přijímat v určitém množství. Účinnost vody v boji s nadváhou se vysvětluje jejími příznivými účinky na tělo. Ona, zejména:

  • Reguluje tělesnou teplotu.
  • Odstraňuje produkty rozkladu z těla.
  • Zajišťuje dodávku živin, kyslíku a glukózy do buněk.
  • Přirozeně zvlhčuje pokožku a tkáně.
  • Zlepšuje ohebnost kloubů a pomáhá posilovat svaly.
ČTĚTE VÍCE
Jak správně používat micelární vodu na obličej?

Není těžké uhodnout, že takové vlastnosti vody mohou pomoci i při hubnutí. Hlavní věcí je pochopit dávkování a správně kombinovat tekutinu s hlavním jídlem. Pro dosažení efektu během diety je třeba množství vody vypočítat na základě vaší aktuální hmotnosti. Optimální dávka je 30 ml na 1 kg. Takže s hmotností 70 kg bude denní norma 2100 ml. Je nežádoucí konzumovat více kvůli možnému poškození těla.

Kdy je nejlepší vzít si vodu?

Чтобы употребление жидкости давало наибольший эффект, лучше, всего пить едыта 20 Также рекомендуется употребить требуемое количество через 30 часа после прища Лучше избежать питья во время еды или сразу после обеда – это снизититэтивеворект льной системы. Также важно не спешить в процессе, выбрав небольшие порции в несколько глотков. Важно распределить объем на весь день.

Jaká voda je nejlepší na hubnutí?

Není těžké uhodnout, že nejlepší volbou při výběru vody na hubnutí je obyčejná voda bez plynu. Žádné množství sody, čaje, kávy nebo džusu neposkytne tuto úroveň účinnosti při snaze zhubnout. Nejlepší je začít pít tekutinu sklenkou ráno nalačno a pak přidat sklenici mezi jídly. Nedoporučuje se vypít celou denní dávku najednou.

Jakou teplotu by měla mít voda?

Je lepší používat vodu o optimální pokojové teplotě. Studená voda sama o sobě přispívá ke snížení imunity, stejně jako ke vzniku dalších negativních faktorů, včetně slabosti a ospalosti. Tekutina s nízkou teplotou zůstává v těle déle, což je způsobeno vyrovnáním její teploty na celkovou tělesnou teplotu. A teprve poté se postupně odstraňuje. Místo toho, aby vykonával svou hlavní funkci čištění a zvlhčování těla, způsobuje otoky.

Proč pitná voda snižuje tělesnou hmotnost?

Účinnost vody jako urychlovače procesu hubnutí a také udržování tvaru prokázaly četné studie. Důvod spočívá ve zvláštnostech jeho účinku na tělo. Primárně je schopnost redukovat tělesnou hmotnost způsobena následujícími vlastnostmi:

  1. Zvýšený výdej kalorií. I vypití dvou sklenic vody výrazně zrychlí váš metabolismus a tento efekt vydrží minimálně hodinu. Pitím předepsaného množství denně, které závisí na vaší váze, můžete dosáhnout úbytku asi 100 kilokalorií. To je ekvivalent 40 minut chůze nebo 30 minut plavání v klidném tempu.
  2. Snížení příjmu kalorií. Uhašením žízně vodou můžete předejít nutnosti používat jiné, výrazně kaloričtější nápoje. Patří sem džusy, limonády, ovocné nápoje a mléko. Navzdory skutečnosti, že tento přístup vypadá jako něco bezvýznamného, ​​jeho přínosy pro tělo jsou patrné. V průměru, když se vzdáte většiny sladkých a sycených nápojů, zkonzumujete denně o 200 kalorií méně.
  3. Snížená chuť k jídlu a tělesný tuk. Pravidelná konzumace vody umožňuje snížit nároky organismu spojené s pravidelným příjmem potravy. To znamená, že i když neexistují žádná dietní omezení, pití vody sníží vaši chuť k jídlu – a tím automaticky spotřebuje méně jídla.
ČTĚTE VÍCE
Je možné čistit přírodní srst suchým šamponem?

Bezpečnostní opatření

Přestože voda opravdu pomáhá hubnout a udržovat se v kondici do budoucna, nesmíme zapomínat na omezení ohledně jejího množství. Míra spotřeby se nastavuje individuálně. V průměru pro ženy je to o něco více než 2,7 litru denně, pro muže – 3,5 litru. To se týká tekutiny obecně, tedy jakékoli vlhkosti, kterou tělo během dne přijme. Může pocházet z nápojů, prvních chodů a dokonce i ovoce. Nedoporučuje se překračovat stanovené normy, aby se zabránilo intoxikaci. Dodržování dávkování vám umožní dosáhnout vážného účinku při hubnutí bez poškození vašeho zdraví.

Kvalitní pitná voda s dodávkou Objednejte si vodu v 19l lahvích