Ne, hubnutí s pomocí takové „výživy“ není možné, ale může narušit metabolismus (což může vést k obezitě obecně), vyčerpání bílkovin (to vede k atrofii svalové tkáně, mimochodem, srdce je také sval), problémy s cévami atd. protože bez konzumace minimálního množství tuku (30 gramů denně je pro hubnoucího člověka přijatelné NORMÁLNÍ) trpí kardiovaskulární systém jako celek, prosím) )
Dělejte závěry, hubněte moudře. Oddělená, dílčí jídla do 18-00, 2 litry vody denně, sport. – to je jediný skutečný způsob, jak zhubnout.

Zdroj: Praxe: 30 let balet, 6 let fitness.
Jiné odpovědi
a pak tuto dietu ukončíte a znovu přiberete, dokonce ještě více

Dělejte střídání. Denní saláty a pití tekutiny. Další den maso (vařené a libové), ryby a nízkotučné mléčné výrobky.? Za měsíc zhubnete -10 kilo.

Při takových dietách je nežádoucí zešedivět, protože dochází k metabolickým poruchám a tělo tím trpí. A když znovu začnete jíst správně, přiberete 2x více, než jste ztratili. Je lepší sníst každé 3 hodiny 200 gramů jakéhokoli jídla a zhubnete docela rychle a nebudete se cítit špatně.

Hubnout se samozřejmě dá, ale hlavní část příjmu potravy by měla být v první polovině dne a kávu nebo čaj se chystáte pít pouze ráno, dlouho nevydržíte, ráno potřebují jídlo obsahující sacharidy – to je nezbytné pro funkci mozku, je lepší jíst kaši, müsli, obilný chléb . k obědu – zeleninový salát s vařeným kuřecím masem (prsa), ale pozor na večeři, je lepší se omezit na ovoce (jen ne hrozny, tomel a banány – mají hodně cukru). Musíte být trpěliví – to je první věc, protože v prvních dnech zůstává hmotnost obecně stejná.

Zdroj: Osobní zkušenost – zhubla jsem 11 kg.

Pokud budete jíst pouze zeleninové saláty, můžete dostat gastritidu a vředy a můžete ztratit vědomí, jsou případy, kdy lidé ze své negramotné stravy upadli do kómatu. Pokud jíte nepravidelně a nesprávně, vaše tělo přestane přijímat živiny, což je pro něj velmi stresující. Budete se cítit velmi špatně, neustálá ospalost, letargie, bolesti hlavy, slabost. Moje rada je jíst odděleně, to znamená, nejezte hodně na jedno posezení, jezte 5-7krát denně, ale v malých porcích. vám pomůže vyhnout se nadměrné hmotnosti a ukládání tuku. Nepřejídat se, pokud chceš jíst, tak zažeň hlad a hotovo, to je pro tělo norma, vezme si co má, když mu dáš víc než chce brát, tak prostě dá to do tuku. Pravidelná výživa je nutná k tomu, aby pokud tělo zažívá stres spojený s nedostatkem živin, začalo si ukládat tuk i do dalšího jídla – do zásoby, tedy tělo ve stresu, zátěži a nedostatku výživy. látek, začne využívat svůj tuk. Jen pomalu, NE OSTRÉ, snižujte příjem kalorií. Hlavní je méně sacharidů, právě ty vám zabrání hubnout spolu s tučnými, více bílkovinnými potravinami. A nezapomeňte na zdravý a aktivní životní styl. Být zdravý!

ČTĚTE VÍCE
Co jsou kastovní vlasy?

Ano! zvláště pokud bez majonézy) ) pijte více vody! a nejíst nic jiného kromě salátů a vody.

Je lepší být brunátná baculatá žena než vysušená opice – z hubených dívek se vám dělá špatně, vypadají nechutně a pateticky))))

Pro mě byl skutečný objev [odkaz zablokován rozhodnutím administrace projektu] normální, zdravý, postupný, bez neustálého počítání kalorií a nutnosti vzdát se oblíbených jídel, jak tomu často bývá. A v kombinaci s bodyflexem to prostě dělá divy

Ráno jsem jedla kaši k obědu, salát uprostřed dne, salát s vařeným masem nebo steak a večer zeleninu a ovoce, nakonec jsem shodila 7-8 kilo 🙂