Období letních prázdnin zahrnuje dovolenou u moře. To znamená, že musíte být nazí a vybrat si plavky. Pro řadu dívek je to skutečný problém, protože zimní období znamená téměř vždy kila navíc, rozmazlené tvary, pocit trapnosti a méněcennosti. To vše může zastínit dovolenou na moři a zvýšit pocit nespokojenosti sám se sebou.

Deset tipů, jak se přestat stydět za své tělo v plavkách

  1. Méně myslíme – více děláme. Mnoho problémů je přitažených za vlasy a je pouze v hlavě. Pokud nejste spokojeni se svým tělem, musíte něco udělat: snížit obsah kalorií v jídle, počet jídel za den, začít sportovat. Pokud budete jen vzdychat a mluvit o svých nedostatcích, pak se nic nezmění. V tomto případě berte své tělo spíše jako samozřejmost, než na něm hledejte chyby. Čím více o tom mluvíte, tím více se fixujete na problém a negativa.
  2. Nehledejte ostatní, aby hodnotili vaše tělo. Budete překvapeni, ale když se rozhlédnete na pláži, uvidíte, že kolem bude asi 45–53 % dívek s tělem daleko od standardů krásy. 20-30 % bude mít normální postavu a pouze 12-15 % bude mít postavu blízkou ideální. Celkově se od většiny dívek příliš nelišíte a je nepravděpodobné, že by někdo pečlivě zvážil vaše nedostatky, protože mají své vlastní.
  3. Rozvíjení pocitu sebevědomí. Objevují se komplexy a rozpaky kvůli pochybám a pochybnostem o sobě. Pokud se člověk vnímá adekvátně a je prostý předsudků, cítí se sebevědomě a klidně. Buďte sebevědomější než vaše okolí a ostatní budou pochybovat o sobě, ne o vás. To platí zejména pro lidi, kteří překročili hranici 30 let. V tomto věku by se sny o ideální postavě měly úplně rozplynout a mělo by přijít pochopení, že ve většině případů je sen o ideálním těle mýtus.
  4. Získejte podporu někoho, jehož názor je pro vás důležitý. Nejlepší je, když je to milovaný muž. Jistě vás vnímá takového, jaký jste, se všemi vašimi fyzickými nedokonalostmi. Pokud se mu líbí vaše tělo a složí vám za něj komplimenty, pak je vše tak, jak má být. Názory blízkých a jejich podpora jsou mnohem důležitější než názory cizích lidí. Za pár minut na vás zapomenou, takže nemá smysl jim něco dokazovat.
  5. Jděte se opalovat na nudistickou pláž, abyste si zvýšili sebevědomí. Jedná se o velmi odvážný čin, protože okamžitě boří spoustu stereotypů. Například ideální tvary a postavy neexistují, nejhorší je moje tělo. Po takové zkušenosti není nic děsivého. Být sám sebou je mnohem důležitější než usilovat o stratosférické výšky.
  6. Velikost plavek vybíráme. Hlavní chybou je zde snaha vypadat lépe, než ve skutečnosti jste. V první řadě jsou to všelijaké bikiny, minioutfity, touha zeštíhlit své křivky. Falešnost je okamžitě patrná a přitahuje nepřiměřenou pozornost. Důležité je cítit se v plavkách pohodlně a volně. Nejlepší variantou pro dívku, která má problémy s váhou, jsou jednodílné plavky v neutrálních tónech. Mělo by to být vnímáno jako normální oblečení, a ne způsob, jak vyčnívat z davu. Není třeba odhalovat to, na co si stěžujete, a soustředit na to pozornost.
  7. Vytvořte si obraz šťastného člověka. Odpočinek na pláži je uvolněný stav blaženosti a klidu, kde není místo pro rozruch a nervozitu. Připravte si místo k odpočinku: lehátko, kobereček, deštník, nápoje. Člověk, který si umí užívat a radovat se ze života, způsobuje závist, bez ohledu na jeho váhu a postavu.
  8. Změňte svůj postoj ke svému tělu a životnímu stylu. Problémy s váhou a nespokojenost se sebou samým jsou důsledkem životních problémů, často chronických. V první řadě je to stres v práci nebo trable v osobním životě, nepřítomnost někoho blízkého. Tělo často odráží to, co se děje, i když existuje názor, že šťastný člověk je velký a hustý, protože si neodpírá potěšení. Rozmazlená postava je zrcadlovým odrazem událostí v životě.
  9. Zdokonalujte se. Pokud jste sami se sebou nespokojeni, změňte se. Vyjděte ze své obvyklé komfortní zóny a začněte něco dělat systematicky. Změňte například jídelníček, omezte se na některá jídla, najděte si čas na procházku. Hlavní je začít a pak se zapojit.
  10. Nedovolte, aby se situace stala kritickou. Přebytečná kila mají tendenci se hromadit. To není problém jedné sezóny, ale 2-3. Pokud nemáte čas a energii na cvičení ve fitness centru nebo v posilovně, udržujte situaci alespoň na stabilní úrovni. K tomu stačí bazén, pravidelné procházky a aktivní aktivity po celý den. Čím je člověk starší a línější, tím je těžší přijmout své chyby a začít je napravovat. Nenechte situaci selhat. To může udělat každý člověk.
ČTĚTE VÍCE
Jak vyčistit tělo, abyste se vyhnuli akné na obličeji?

Jednodenní sezení AntiWeight

Lékařské centrum BAGENA Med zavedlo inovativní přístup k léčbě obezity a nadváhy. Je zde kombinace dvou parametrů – účinná léčba obezity a výkonná.

Podpora výživových poradců

Naši specialisté zvolí racionální, vyváženou stravu s přihlédnutím k věku, zdravotnímu stavu a individuálním charakteristikám těla pacienta…

Domluvte si schůzku s lékařem doma