Přichází jaro a ženy opět začaly hledat zázračné způsoby hubnutí, jak shodit pár odložených kilogramů během zimních prázdnin. Opravdu chci jíst nezdravá jídla, nic nedělat a přitom shodit ta nenáviděná kila. Ale tajemství hubnutí a dobré kondice je jako vždy jednoduché: správná výživa, masáže a cvičení. Nejpříjemnějším způsobem, jak shodit přebytečná kila, je samozřejmě masáž. Objednejte si předplatné na anticelulitidní masáž v Kyjevě, mnoho dívek si myslí, že hubnutí může být tak snadné. To jsou samozřejmě mylné představy. Aby měla procedura opravdu efekt, je nutné kombinovat správnou výživu a masáž.

Mnoho lidí má mylnou představu, že masér během anticelulitidní nebo fitness masáže aktivně ovlivňuje tukovou vrstvu problémových partií a ničí ji. Tuk ve skutečnosti nelze rozdrtit, lze jej pouze spálit.

Masáž je pomocný nástroj, který skvěle zlepšuje krevní oběh a normalizuje metabolismus. A pro aktivní spalování tuků je třeba udržovat správnou výživu během anticelulitidové masáže a také přidat sportovní aktivity do každodenní rutiny.

Výživa při masáži: obecná doporučení

Nejlepší možností pro vytvoření menu pro období hubnutí a masáží by bylo kontaktovat odborníka na výživu nebo masážní studio Michaila Guze. Specialista bude schopen vytvořit vyvážený, zdravý a účinný jídelníček pro masáž na hubnutí. Je třeba si uvědomit, že správná výživa není dieta nebo vyčerpání těla nízkokalorickými potravinami. Neměli byste se uchylovat k dietám, protože po normalizaci vašeho jídelníčku se snadno shozené kilogramy vrátí dvakrát tolik.

Pokud není možné kontaktovat odborníka na výživu, měli byste použít základní známá doporučení pro správnou výživu a životní styl:

  • Vytvořte si jídelníček a snažte se ho dodržovat;
  • Odstraňte ze svého jídelníčku škodlivé potraviny, které způsobují celulitidu. Jedná se o sladké nápoje, rychlé občerstvení, sladkosti a mouku;
  • snížit spotřebu soli a cukru v každodenní stravě;
  • vzdát se špatných návyků: kouření, zneužívání alkoholu.

Výživa během masáže by měla být bohatá na prospěšné mikroelementy a vitamíny. Jezte zeleninu, ovoce, vejce, ryby a mořské plody, libové maso, tvaroh a mléčné výrobky, ořechy a sušené ovoce. Kliknutím na odkaz zobrazíte tabulku kalorického obsahu potravin. Nezapomínejte na dostatečný příjem tekutin, alespoň 1.5 litru čisté vody denně. Ale ne hned po jídle! Nejlépe musíte počkat alespoň půl hodiny.

ČTĚTE VÍCE
Co můžete jíst před a po tréninku, abyste zhubli?

Ve vší rozmanitosti zdravých potravin se můžete při absolvování kurzu anticelulitidové masáže jednoduše zmást. Jak si vytvořit svůj vlastní vyvážený jídelníček? Co můžete jíst a co rozhodně ne? Usnadníme vám úkol a dáme praktická doporučení pro vytvoření vyváženého jídelníčku. Vyberte si produkty, které máte nejraději. A pokud jsou na seznamu povolených, klidně je používejte denně. Kombinace vyvážené stravy s pravidelnou masáží prokáže očekávané výsledky poměrně rychle. Hlavní věc je jít s jistotou k vašemu cíli a budete vlastníkem ideální postavy.

Co přidat do jídelníčku pro úspěšný boj s celulitidou?

Grapefruit. Ne každý toto ovoce miluje, ale pro vás je skvělé, pokud se chcete „pomerančové kůry“ zbavit co nejrychleji. Grapefruit obsahuje flavonoid naringin. Tato látka poskytuje kontrolu nad záchvaty hladu a zabraňuje „usazování“ tuku v různých částech vašeho těla. 200 gramů grapefruitové dužiny denně bude stačit.

Až 100 gramů bílkovin denně. Překvapený? Ano, přesně toto množství bude stačit. Protein musí být ve vaší stravě (ale ne méně než 30 gramů denně). Proč je maximální množství 100 gramů, a ne například 200 nebo 250? Tělo se nedokáže vyrovnat s velkým množstvím vstřebávání bílkovin. Při jednom jídle se vstřebá asi 30 gramů. Celkem: až 100 gramů denně se vstřebá bez problémů. Mezi zdravé bílkoviny můžeme zařadit nízkotučný tvaroh, vařené kuřecí nebo krůtí řízky, kysané mléčné výrobky (bílý jogurt, kefír, nízkotučný zakysaný těsto).

Banány. Máš rád banány? Tady je dobrá zpráva! Můžete je bezpečně používat v procesu boje proti celulitidě. Ano, banány obsahují značné množství škrobu, ale mají také důležitý přínos. Banány kombinují sodík a draslík a v tandemu vykazují vynikající výsledky. Sodík například zadržuje vodu, zatímco draslík má opačný účinek. Draslík zvyšuje průtok krve, což pomáhá normalizovat metabolismus.

Více zelené! Je dobré, když je venku nádherné slunečné léto nebo jaro. Co když je zima? V zimě se můžete „opřít“ o zelí, a když se počasí oteplí, přidejte následující zeleninu: rozmarýn, řeřicha, špenát. Například rozmarýn obsahuje velké množství kyseliny ursolové, která podporuje zrychlený proces spalování tuků a spolu s tím se objevuje nepříjemná „pomerančová kůra“.

ČTĚTE VÍCE
Jak se dělí značka Armani?

avokádo. I když je to plod vášně, není pro každého. Avokádo obsahuje kyselinu olejovou. Jak je to užitečné? Tato kyselina pomáhá snižovat chuť k jídlu. Pokud máte návaly hladu, exotické avokádo si s nimi poradí. Glutathion obsažený v avokádu pomáhá odstraňovat toxiny z těla. A víte, že struska je jedním z důvodů vzniku celulitidy.

Které ze seznamu konzumujete denně a které vám vůbec nechutná? Jsme si jisti, že je zde něco, co rádi přidáte do svého jídelníčku. Vždyť co je hlavní? Hlavní je zbavit se celulitidy a dosáhnout ideálního tvaru, o kterém si mnozí mohou nechat jen zdát, a vy na sobě budete pracovat a dosáhnete svého cíle.

Správná výživa při masáži je klíčem k vytouženému cíli

Pokud jste zvolili správnou výživu pro anticelulitidovou masáž, můžete zvážit základní techniky, které jsou zaměřeny na úpravu postavy a zlepšení pleti. Začněme tím, že masáž na hubnutí lze rozdělit na hardwarovou a manuální, existují také kombinované techniky. Z názvu technik můžete pochopit, že první typ se provádí pomocí speciálního zařízení, druhý – ručně.

Existují asi stovky druhů masáží na hubnutí. Pro větší účinek se používá pomocná kosmetika. Každá žena si vybere masáž, která se jí zdá nejvhodnější. V zanedbaných stanicích může odborník dát doporučení k výběru masáže.

Abyste dosáhli dobrého výsledku, musíte podstoupit 10-12 masážních sezení. V tomto období byste neměli zapomínat na správnou výživu, ale ani fyzickou aktivitu. Masáž se doporučuje opakovat každé 2-3 měsíce.

Navzdory skutečnosti, že postup je docela užitečný, existují kontraindikace pro masáž proti celulitidě. Masáž by neměla být podávána těhotným ženám a kojícím matkám. Procedura je kontraindikována také v případě exacerbace chronických onemocnění, onemocnění a poškození kůže, rakoviny, křečových žil (zjistěte, jakou masáž můžete udělat pro křečové žíly).

Vždy doporučujeme konzultaci s lékařem nebo specialistou, než začnete aktivně hubnout. Toto je vaše zdraví. Jít na anticelulitidní masáž, začít s intenzivními sportovními aktivitami a omezit se v jídle, to vše je dobré, ale s mírou a dodržováním podmínek.