První jarní měsíc je za polovinou a mnoho z nás už začíná pilovat postavu na nadcházející plážovou sezónu. Ale jak už to tak bývá, pravidelně navštěvovat fitness centrum či bazén mohou jen ty nejdisciplinovanější a cílevědomější dívky, ty, které mají chuť a vůli vstávat v šest ráno na třísetmetrové plavání nebo jít na hodinu jógy v deset večer, po práci. Proto většina může a měla by – bez výmluv! – studium doma: žádné náklady na předplatné, není třeba dělat si čas na cestování s ohledem na dopravní zácpy. Jaké životní hacky vám tedy pomohou motivovat se k domácímu fitness?

Lifehack č. 1: spojte podnikání s potěšením

Lehké zahřátí trvá 15 minut, celé cvičení trvá půl hodiny až hodinu. Tento čas většinou trávíme u televize ráno nebo večer, tak proč nespojit sledování oblíbeného televizního seriálu s protahovacími cviky, cvičením na rotopedu (na co jste si stroj kupovali – jako ramínko na oblečení?), tancem , dřepy nebo zvládnutí jógových ásan?

Lifehack #2: Nesoustřeďte se na výsledky

Zní to paradoxně, ale je to prokázaný fakt. Pokud se zaměříte na důkladné cvičení, místo abyste přemýšleli o tom, jak zhubnout N kilo, a každé ráno začnete sklenicí vody nalačno a rozcvičkou, než abyste se vážili, vaše šance na zpevnění a štíhlost jsou vyšší. než ti „alarmisté“. Fitness se od přísných diet liší tím, že neslibuje, že se za týden zmenšíte: pokrok očekávejte nejdříve po dvou až třech měsících pravidelného tréninku. Ale tento přístup k získání a udržení harmonie je inteligentnější a pro zdraví bezpečnější.

Lifehack #3: Vsaďte se sami se sebou

Ne každý může být svým vlastním nestranným soudcem, ale my se rádi litujeme. Těžký den v práci, ospalé počasí venku, nedostatek nových tenisek a další výmluvy nám umožňují vyhýbat se lekcím, dokud naše sportovní nadšení úplně nevyprchá. Psychologové navrhují: tam, kde jsou slova bezmocná, použijte materiální faktor. Za každý vynechaný trénink, doma nebo v posilovně, si nabijte určitou částku (částku, kterou obvykle utratíte za ovoce, zmrzlinu a další dobroty) a vložte ji do obálky nebo prasátka. Na konci měsíce věnujte to, co jste nashromáždili, na charitu nebo to utraťte za dárky pro přátele a rodinu. Můžete je utratit za sebe, ale pouze za něco užitečného, ​​například za hula hoop, vodní filtr, podložku na jógu nebo fitball. Je zakázáno utrácet tyto peníze za oblečení!

ČTĚTE VÍCE
Jaký je rozdíl mezi kruhovým tréninkem a tabatou?

Lifehack #4: Nevyhlašujte si válku

Je těžké v pondělí začít nový život a hned změnit vše, co vám nevyhovuje. Pokud jste v práci strašně unavení nebo trávíte několik hodin s hyperaktivními synovci, neměli byste se kopat k činkám a podložce. Dopřejte si lehkou a zdravou svačinku (banán, hrst oříšků a sušeného ovoce se zeleným čajem nebo sklenici bílého jogurtu) a alespoň půlhodinový odpočinek. V těchto chvílích si vleže na pohovce můžete hýčkat obličej a ruce výživnou maskou a zaměstnat hlavu sny o letní dovolené – přesně o to, o co se teď snažíte: vydělávat peníze a „budovat“ si pás.

A ještě něco: nalaďte se pozitivně, neberte sportovní aktivitu jako vynucené cvičení. Nemyslete si, že na rozdíl od vašich přátel máte „špatnou“ genetiku a kalorie se ukládají na všech místech i při pohledu na dorty, ale díky kondici budete energičtější a elegantnější, zbavíte se stresu a zvýšíte sebevědomí. Koneckonců, nejen sníte, ale také víte, jak splnit svá přání a dosáhnout svých cílů!

Life hack č. 5: začněte trénovat ve stejnou dobu

Naše tělo rádo žije podle plánu: usínat, probouzet se, přijímat jídlo ve stejnou dobu. Tato zásada platí i pro fyzickou aktivitu. Pokud se vám podaří udržet cvičební režim alespoň 21 dní – řekněme ranní rozcvičku v 7.30:20.00 a půl hodiny po XNUMX:XNUMX věnujte pilates, pak se užitečný návyk cvičit rychleji a snadněji vyvine a stane se potřeba, která přináší potěšení.

A nakonec sdílíme videonávody pro domácí cvičení. Zaberou vám jen sedm minut času a pokud je budete pravidelně trénovat, přinesou úžasné výsledky.

Možnost 1: